Skip to main content

Heb altijd goede wifi gehad met de Expediabox V10, maar stroom is eraf geweest, bedraad internet is top, wifi is verbonden maar geen internet, tevens betaal ik 7.50 per maand voor de fritzbox 7583 die zou om moeten kunnen gaan met tv decoders maar nee dat doet i niet, ik herhaal 7.50 per maand,

Welke heeft u nu aangesloten? De Experiabox of de Fritzbox? En staat de andere uit? Stekker uit het stopcontact? 


Het gaat ging alleen om de experiabox, en tuurlijk alle basis stappen ondernomen. Zoals gezegd werkte voorheen prima, tevens reset via pin werkt niet eigen wifi naam en wachtwoord blijft in de modem staan, heb nu als tijdelijke oplossing de fritzbox als wifi router ingesteld, gelukkig zijn ze hier met glasvezel bezig!! Grootste probleem nu is dat de fritzbox de experiabox zou moeten vervangen in zowel internet als tv modem maar dat is niet het geval!! En het kost me 7.50 per maand extra zelfs de KPN klanten service zowel de standaard als de service die komt met de fritzbox komen er niet uit, dus hoop op vergoeding tot ik glasvezel heb dan krijg ik toch een nieuwe modem


Het al dan niet hebben van glasvezel heeft hier helemaal niets mee te maken. En u zult ook geen nieuw modem krijgen bij de aanleg van glasvezel. 

De Fritzbox zou gewoon moeten werken. Hoe zijn de tv ontvangers aangesloten? Met een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er verder nog andere kastjes of iets dergelijks tussen zit? Wat doen de tv ontvangers? En wat doen ze niet? Wat is het merk van de ontvangers? 


Ik ga de Expediabox 12 krijgen hoor!! maar dat terzijde als ik de fritzbox aansluit als modem die stuurt simpel weg gewoon geen constante signaal door, tussen de fritzbox en decoder gaan de originele internet kabel, die sluit ik om internet poort een van de fritzbox gaat om arris vip5202


Fritzbox dient nu als router, dus kan niet ff de foutcode opzoeken, maar soms werkte het en zodra er ik zap verloor hij telkens connectie met de fritzbox, daarna telkens fritzbox gereset en probleem herhaald zich constant, als ik dan de fritzbox weer vervang met de Expediabox dan werkt het gelijk en constant.


Ik ga de Expediabox 12 krijgen hoor!!

Wie zei dat?

Als u met een Fritzbox niet uit de voeten kunt, en een Experiabox v10 ook niet naar tevredenheid werkt, waarom denkt u dat een KPN Box 12 dan de oplossing is?

maar dat terzijde als ik de fritzbox aansluit als modem die stuurt simpel weg gewoon geen constante signaal door, tussen de fritzbox en decoder gaan de originele internet kabel, die sluit ik om internet poort een van de fritzbox gaat om arris vip5202

Heeft u ingelogd op de Fritzbox en daar KPN geselecteerd als uw provider? 


Yup