Skip to main content

Hallo,

Maandag kreeg ik een bericht van KPN dat mijn gratis Philips televisie naar mij is verstuurd.

Echter, PostNL heeft nog niks ontvangen. Kan toch niet zo lang duren?

 

KPN heeft de afhandeling van de welkomstcadeaus belegd bij Sidekix.

Lees voor meer informatie het volgende Kennisbank artikel.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Ik net met Sidekix gebeld en wordt mij verteld dat ik het welkomstcadeau pas ontvang na 14 dagen dat mijn abonnement is ingegaan. Ik ben 17 februari aangesloten op kpn. Beetje raar, want afgelopen maandag kreeg ik een email van KPN dat mijn cadeau was verstuurd en hier zat ook een track en trace code bij. Werkelijk belachelijk om dat te sturen dat het verstuurd is terwijl dat dus helemaal niet blijkt te zijn. Meerdere mensen hier ervaring mee?


Ik net met Sidekix gebeld en wordt mij verteld dat ik het welkomstcadeau pas ontvang na 14 dagen dat mijn abonnement is ingegaan. Ik ben 17 februari aangesloten op kpn. Beetje raar, want afgelopen maandag kreeg ik een email van KPN dat mijn cadeau was verstuurd en hier zat ook een track en trace code bij. Werkelijk belachelijk om dat te sturen dat het verstuurd is terwijl dat dus helemaal niet blijkt te zijn. Meerdere mensen hier ervaring mee?