Skip to main content

Ik kreeg een telefoontje van een anoniem nummer met vragen over mijn KPN abonnement welke zou verlopen.

Ik heb gezegd, dat ik geen telefoon gesprekken wens als ik over abonnementen praat en ik weet ook niet wie je bent.

Heb toen op gehangen, maar werd nog 2 keer gebeld, de persoon was boos dat ik hem ophing.

Was dit een KPN actie?

Groetjes,

Bob

 

Hallo @ASD57 ,

Vrijwel zeker niet.Kpn abonnementen verlopen namelijk niet.Als hij nog een keer belt moet je maar niet opnemen!Maar als je het 100% zeker wilt weten kan je het beter even aan de helpdesk vragen via 0800-0402.


Goede avond Martijn,

Bedankt, zal KPN nog even bellen.

Vriendelijke groeten,

Bob


Vraag dan ook maar meteen of hij/zij het kan doorgeven.Straks trappen mensen er nog in.


Welkom op ons KPN Forum @ASD57! Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit had niet zo mogen gebeuren. Zover ik weet bellen wij met een zichtbaar (088) nummer. Daarnaast heb je ten alle tijden het recht om aan te geven niet graag gebeld te worden. Als je het goed vindt zet ik jouw signaal intern door zodat dit nog nogmaals gebeurd. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het nummer waarop je gebeld bent is voldoende. Je kunt het nummer toevoegen aan ’Persoonlijke Opmerkingen’
Even voor de duidelijkheid: alle vakjes waar ‘privé’ bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 


Goede avond Lisa,

Alles klopt in mijn profiel, begrijp niet wat je bedoelt. Ik ben op dat nummer ook gebeld, vond het raar. Voelde niet goed bij mij, want wat ik van KPN weet, bellen hun nagenoeg niet en met een kenbaar nummer.

Groetjes,

Bob

 


Bedankt voor je reactie @ASD57. Ik bedoel je :point_right:Forumprofiel (klik):point_left: . Op dit moment is je Forumprofiel leeg. Dit profiel staat los van bijvoorbeeld je KPN ID:smile:. Had ik in mijn vorige reactie duidelijker kunnen uitleggen.Â