Skip to main content

Hallo,

Na enkele jaren goede WiFi ontvangst te hebben gehad is onlangs plotseling het vermogen en snelheid enorm gezakt.

Het resetten en online controle en upgraden heeft totaal geen positief resultaat gehad.

het telefonisch kontakt blijft ook enorm moeilijk.

hopelijk spoedig beter anders wordt het opzeggen.

Welke Experiabox heeft u?


 

Het is de Experia Box v10

 


Gebruik je ergens draadloze verbindingsets Toevallig?


Hoi, ik gebruik 1 tablet en 2 smartphones.    Tot plm 2 weken geleden geen last gehad.   Was zeer goed en op grote afstand te gebruiken. Plotseling is het tot slechts

enkele meters bereik geworden


Hoi, ik gebruik 1 tablet en 2 smartphones.    Tot plm 2 weken geleden geen last gehad.   Was zeer goed en op grote afstand te gebruiken. Plotseling is het tot slechts

enkele meters bereik geworden


Heb je deze tool al door gelopen

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hoi,

Dat heb ik inderdaad ook al doorlopen maar helaas geen resultaat.

 


Goedemiddag @Laverduc en welkom hier op het KPN forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je je probleem kenbaar hebt gemaakt. Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben, is wat de precieze uitkomst was van de Wi-Fi Manager. Uiteindelijk zou deze altijd met een oplossing moeten komen wanneer er een snelheid wordt gemeten die lager ligt dan 20 Mbit/s. Zou je eens een plek in huis op kunnen zoeken waar je nog een beetje Wi-Fi hebt en dan vanuit daar nogmaals de Wi-Fi Manager willen doorlopen? Je dient de tool 2 x volledig te doorlopen en dan ben ik heel benieuwd wat dan de uitkomst is. Zou je verder nog je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik meteen je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder!


Hoi @Laverduc , ik heb niks meer van vernomen maar ben benieuwd naar de stand van zaken. Heb je nog wat gehad aan de informatie die hier is gegeven?


Goedemorgen @Laverduc , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Mocht je ons toch nog nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Reageer