Skip to main content

Hoi, ik wil een goede stabiele wifi in huis, zijn dan de 2 wifi punten een goede keus en heb ik deze nodig?

Goedemiddag @Takeiteasy1 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Bedoel je met de 2 Wi-Fi  punten toevallig de Super Wi-Fi? Dit is namelijk een uitstekend systeem om er voor te zorgen dat de Wi-Fi overal in huis goed is. Als bestaande klant kun je een setje met korting aanschaffen; in plaats van 199 euro betaal je dan 149 euro. Ook kun je in aanmerking komen voor gratis Wi-Fi versterkers in de vorm van KPN Experia Wi-Fi en hiervoor dien je de KPN Wi-Fi Manager te doorlopen. Wanneer deze na 2 metingen een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, zal deze apparatuur als gratis oplossing worden aangeboden. Dit type versterkers dien je bekabeld aan te sluiten op de Experia Box en zorgt net als de Super Wi-Fi punten voor de gewenste verbetering. Bij de Super Wi-Fi punten hoef je alleen het eerste punt bekabeld aan te sluiten op de Experia Box en de overige punten kunnen in het stopcontact. Hopelijk heb je je hiermee een wat beter beeld van de mogelijkheden die er zijn om de Wi-Fi te verbeteren. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Hoi @Takeiteasy1 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan mijn vorige bericht!


Goedemiddag @Takeiteasy1 , omdat ik niks meer heb vernomen ga ik dit topic sluiten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)


Reageer