Skip to main content

Beste, 

ik heb gisteren en vandaag de WiFi snelheden gecontroleerd binnen in ons huis op de begane grond. Op 2-3 meter van het modem is het prima. Zie eerste foto.

het modem staat vooraan In het huis In de woonkamer op ca. 2 meter van de voorkant van het huis. En is door jullie daar neer gezet.

Dan ga ik naar de andere kant van het huis ca. 15-20 meter, weer begane grond maar daar is de snelheid bijna nul om het zomaar te zeggen. Ik heb de laatste test maar even toegevoegd.
Daar hebben we nu ook een thuiswerkplek ingericht, maar helaas.

Ook heb ik via internet en jullie online tool ea proberen te verbeteren maar helaas, ook een ander kanaal werkte niet.

Naar mijn mening betalen we iedere maand toch heel veel geld om een goede WiFi verbinding te hebben en is dan ook het minste dat we dat mogen verwachten. 
 

Wanneer ik dan probeer een gratis monteur af te spreken gaat jullie systeem niet verder dus niet mogelijk online.

 

Graag een werkbare oplossing.

Hoogachtend.

Ruud Nieskens

 

(...)

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Als extra probleem blijft de tv box ook steeds vaker hangen en moet ik deze weer van de stroom afhalen en weer opstarten om van zender te wisselen. Ook dit kan niet naar onze mening.

U betaald niet voor WiFi. U betaald voor internet. Tot de Experiabox. De rest moet je zelf regelen. Net als dat je voor water betaald. Tot de watermeter. Na de watermeter moet je zelf regelen. Net als dat je voor stroom betaald. Tot de elektriciteitsmeter. Alles daar achter moet je zelf regelen.

KPN gaat nog behoorlijk ver met de service, met de WiFi manager. En daarmee kans op eventueel misschien 1 of 2 versterkers. Maar verder houd het ook echt wel op.

Ik zou als ik u was eerst maar eens een kabel leggen. Want 15 meter is al een heel eind voor WiFi.


Dag @Opnemen programma. Welkom hier!

We garanderen de wifi verbinding overal in huis tot een snelheid van 20 Mbps. Dat doen we met behulp van de Wifi Manager. Deze past na de eerste test verbeteringen toe, zoals het aanpassen van het wifi kanaal. Ik begrijp dat dit bij jou ook al gebeurd is. Als je hem daarna gelijk nog een keer doorloopt, meet de Wifi Manager of de verbeteringen ook daadwerkelijk een goed effect hebben gehad. Is de snelheid dan nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je via de Wifi Manager gratis Experia Wifi versterkers, of krijg je een wifi monteur aangeboden. 

Ik wil je dan ook vragen om de Wifi Manager nogmaals te doorlopen. Wil je het resultaat hier delen? 


Zoals aangegeven 20 mbps absoluut niet door het hele huis.

maar ik heb inmiddels super WiFi aangeschaft, wel duur maar nu overal de snelheid die ik verwacht als ik betaal voor 200 mbps


Reageer