Skip to main content

 

onze WiFi valt steeds weg .

ben al vaak bezig geweest om het goed te krijgen 

dan gaat het even goed 

maar valt steeds weer slechte WiFi 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik ben van plan om weg te gaan bij kpn

wand de problemen worden niet opgelost 


Hallo @Jan Hendrik Schurink welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Gebruik je ook 1 of meerdere (KPN) versterkers, zo ja, welk merk en type?

 


KPN box 12


Hallo @Jan Hendrik Schurink dus geen extra versterkers.

Het modem al eens een fabrieks-reset gegeven?

Onderstaande link al eens geraadpleegd:

Kennisbank Wifi en Wifi versterkers | KPN Community

Succes.

 


****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb net KPN aan de telefoon gehad 

maar die helpen niet 

vind dit waardeloos 

en ga ook weg bij KPN 

 


@Jan Hendrik Schurink Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding zo vaak wegvalt. 

Ik zie dat @JanD je al goed op weg helpt. Je hebt dus een box 12. En maak je ook gebruik van wifi versterkers? 

Valt alleen de wifi verbinding weg of valt bijvoorbeeld ook het tv signaal uit? 

En is ook de Wifi Manager al eens doorlopen? 


De WiFi en de tv valt ook vaak uit

ik heb zelf alles al gedaan de modem op nieuwe op starten en de tv ontvanger 

men dan bel je KPN en dan helpen ze je niet 

ik ga ook weg bij KPN 

mij ben het helemaal zat 


Wij wonen in een appartementencomplex van 75 vierkante meters 


En de WiFi manager al vaak gedaan 

dan is het even goed. Na na 10 minuten valt het weer weg


@Jan Hendrik Schurink Is ook je glasvezelkastje al eens 2 minuten stroomloos geweest en hierna weer van stroom voorzien? 

Is de instabiele wifi verbinding iets van de laatste tijd? 

En wat voor apparatuur heb je in je netwerk? Maak je bijvoorbeeld gebruik van wifi versterkers? 

Of heb je bijvoorbeeld een draadloze verbinding set in huis?


Nee en heb de stroom er af gehad . Van alles geprobeerd. 


Alles is bekabeld 


Wat is er zoal aangesloten aan het modem? Heb je de bekabeling al nagekeken? Een kapotte connector kan al problemen geven.  Je kan ook een monteur aanvragen. Vkost niets als het een probleem is bij kpn. Uiteraard betaal je wel als het komt door iets wat jij hebt aangesloten. 


Ik heb gebeld met KPN 

maar ze konden niks voor mij doen 

ik ben er ook helemaal klaar mee 

men hé heb twee tv verder niks 


En wat verwacht je van het forum? En wat verwacht je van kpn?


Ik verwacht niks meer 

als je aan meld als nieuwe klant dan kan alles 

als je een maal klant bent dan is het over en uit

en wij zijn op leeftijd 

dus ga weg bij KPN  na zoveel jaren 


@Jan Hendrik Schurink Of je nou nieuwe klant bent of al 40 jaar klant bent, ik help je even graag. 

Alleen heb ik dan wel meer informatie en medewerking van je nodig. 

Zou je mijn vragen in de vorige reactie kunnen beantwoorden? 

@Jan Hendrik Schurink Is ook je glasvezelkastje al eens 2 minuten stroomloos geweest en hierna weer van stroom voorzien? 

Is de instabiele wifi verbinding iets van de laatste tijd? 

En wat voor apparatuur heb je in je netwerk? Maak je bijvoorbeeld gebruik van wifi versterkers? 

Of heb je bijvoorbeeld een draadloze verbinding set in huis?

Met enkel aangeven dat je hebt gebeld en dat je weggaat bij KPN komen we niet verder in het oplossen van het probleem. 


Wij zijn 4 maanden klant bij kpn, zitten met hetzelfde gezeur.

En kpn zeg dan moet je kabels trekken..ik ben toch niet gek waarom ben ik dan overgestapt. De wifi punt werkt ook niet optimaal die is dan weer oranje en dan weer groen er is geen stabiele verbinding.

Elke keer als ik bel dan krijg ik te horen kan u de computer aansluiten op het modem.

We leven in 2023 de meeste laptops hebben utp aansluiting meer..

Dus zowel de service als de werking is kwalitatief uitmuntend terleurstellend.

 


Sinds een week hebben wij ook problemen met de internet snelheid. We hebben een 200/200 abonnement, een V12 met 3 kpn experia’s, dus op zich een prima wifi. Doe ik de speedtest dan zit ik zo nu en dan op nog net geen 1 mb😳. Inmiddels heb ik de kabels gecontroleerd, modem gereset, glasvezel modem gereset. Daarna via de app een test gedaan en bij het testen van het modem blijft hij maar zoeken en draaien. Vervolgens kun je doorstappen en geeft de servicetool aan dat de internet snelheid naar de modem toe trager is dan gewenst. Vervolgens stap je door in de tool en krijg je het bericht “ geen diensten” . Daar schiet ik dus niets mee op.


Inmiddels ook zo nu en dan haperend geluid van tv. Tv is met utp cat 6 aangesloten 


@Submerged begrijp ik het goed dat je 3 experia wifi's hebt die direct met een kabel verbonden zijn met het modem?


Wij zijn 4 maanden klant bij kpn, zitten met hetzelfde gezeur.

En kpn zeg dan moet je kabels trekken..ik ben toch niet gek waarom ben ik dan overgestapt. De wifi punt werkt ook niet optimaal die is dan weer oranje en dan weer groen er is geen stabiele verbinding.

Elke keer als ik bel dan krijg ik te horen kan u de computer aansluiten op het modem.

We leven in 2023 de meeste laptops hebben utp aansluiting meer..

Dus zowel de service als de werking is kwalitatief uitmuntend terleurstellend.

 

Hoe is de opstelling van de superwif's en het modem?


Klopt 


@Submerged begrijp ik het goed dat je 3 experia wifi's hebt die direct met een kabel verbonden zijn met het modem?

Klopt 


Reageer