Ik heb de afgelopen 6 uur de wifi manager meermaals door lopen,.. toen ik bij het stuk kwam waar bij ik mijn Experia versterkers moest resetten ging het echt goed mis, mijn wifi netwerk was weg en de uitleg van de manager ging niet verder. Dus ik moest het alleen doen. Ik heb er uren over gedaan om erachter te komen dat ik via de app mijn Experia versterkers moest installeren want die waren dus los gekoppeld van mijn modem en dus had ik in ene 3 (2 via de versterkers en 1 via mijn modem) wifi netwerken ipv 2 (1 privé en 1 gast beide via de versterkers). Inmiddels heeft de wifi manager de geest gegeven die wil niks meer doen en mijn wifi haalt met moeite 10% van mijn glasvezel verbinding qua snelheid.
Ik begin behoorlijk moedeloos te worden en ben behoorlijk gefrustreerd dat ik 6 uur van mijn leven kwijt ben aan deze onzin.
Â
Tot overmaat van ramp zijn alle online hulp middelen niets anders dan naar elkaar aan het verwijzen of buiten werking. De digitale kast, muur, kluit en riet zijn echt niet tof. Bestaat er nog zoiets als klanten service?
Â
Hoe dan ook, als iemand nog een tip heeft voor het verbeteren van mijn wifi dan hoor ik het graag.