Skip to main content
Vraag

Wifi lijkt instabiel sinds recente update modem, bekabeld hapert ook deze week

  • 7 September 2024
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedemorgen,

De wifi lijkt sinds kort heel instabiel. Zowel op de telefoon als op de samsung tablet wordt de verbinding steeds verbroken.

Dit was voorheen niet.

Ook bekabeld haperde de verbinding deze week.

Wat kan ik hieraan doen?

Een eventueel antwoord op uw vraag kunnen de meeste mensen hier goed beantwoorden als u in uw bericht zet welk modem u heeft, of u glasvezel of koper heeft, etcetera. Hoe meer informatie hoe beter. 


Ik heb de KPN Box 12 met glasvezel. Na installatie draaide alles goed lijkt echt sinds kort te zijn. Zelfs als ik naast mijn modem op de bank zit, raakt de telefoon en tablet de verbinding kwijt. Vind hem daarna wel weer snel maar hetgeen wat je aan het doen bent wordt onderbroken.


Goedemiddag @Rens025 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Omdat je aangeeft dat ook de bekabelde verbinding klappert, zou ik je sowieso het advies willen geven om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Mochten de bekabelde verbinding daarna problemen blijven geven dan zou ik even bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Vanuit daar kunnen mijn collega's je verbinding direct doormeten. Wat betreft de wifi; heb je de KPN wifi manager al eens doorlopen?


Reageer