Skip to main content

Hallo,

Ik doorloop de KPN WiFi Verbeteraar om de snelheid van mijn WiFi op zolder op te krikken, maar de verbeteraar komt niet verder omdat ik schijnbaar niet met het Wifinetwerk van KPN verbonden ben. Maar ik gebruik hiervoor een iPad Pro die verbonden is met… het Wi-Fi-netwerk van KPN! Ook op een andere iPad (2017) krijg ik deze foutmelding. Ik heb verder ook geen problemen met internet.

Wie kan zeggen wat hier mis gaat en kan mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Martijn

Wat er mis gaat weet ik niet maar ik zou in dit geval geen wonderen verwachten van de wifimanager.  Welke snelheid heb je?


Op zolder nu zo’n 20 Mbps, maar dat was eerder, toen de monteur de boel aansloot, toch 2-3x zo veel. Ik heb een WiFi versterker, bekabeld, op de eerste verdieping (en twee op de begane grond)


Welke wifiversterkers heb je?


Hoi @Martijn1000 en welkom hier op ons forum!

Wat gebeurt er als je de wifi manager eens op een ander apparaat doorloopt, maakt dat nog enig verschil?

 

Welke wifiversterkers heb je?

Daar ben ik ook benieuwd naar! Gebruik je Super wifi punten of maak je misschien nog gebruik van de Experia wifi's? Of gebruik je misschien een eigen versterker?


Sorry voor de late reactie! Ik heb drie Experia WiFi versterkers, de zwarte. Hieronder mijn netwerk.

Op een ander apparaat deed de WiFi manager het ook niet.

Ik heb de laatste versterker, 6214D4, uitgeschakeld. Deze staat op de eerste verdieping. De wifi sterkte boven werd natuurlijk slechter, maar het internet leek wel sneller. Het lijkt alsof die versterker boven niet meer goed werkt?


Heb je de experia wifi's al eens gewisseld om te testen? Zo kom je er misschien achter of en welke het eventueel niet goed zou doen.Â