Skip to main content

wifi valt steeds weg alles geprobeerd volgen mijn kpn maar blijft niet stabiel

Beste @Tdle,

Vervelend dat je problemen ervaart met je WiFi verbinding. Welke merk modem heb je? Heb je de WiFi manager van KPN eens gebruikt?


Experia 10 en wifi manager gedaan


Experia 10 en wifi manager gedaan

Dus je hebt de WiFi manager gedaan, en wat kwam daar uit? 🤔


Dat het goed is maar de wifi is niet stabiel 

Via WiFi manager is de modem gereset.

En daar op het juiste kanaal gezet maar daar heb ik nog minder

En nu


Dat het goed is maar de wifi is niet stabiel 

Via WiFi manager is de modem gereset.

En daar op het juiste kanaal gezet maar daar heb ik nog minder

En nu

Waar staat jou V10 modem?


Meter kast deze is ook geïnstalleerd door kpn monteur en nooit problemen gehad

Is er nog wat mogelijk :wink:


Op welke WiFi heb je veel last? Is dat op de 2,4 GHz of op de 5,0 GHz? Op de 2,4 GHz is het altijd druk als er in jou buurt veel WiFi verbindingen actief zijn. Heb je iOS of Android? Je kunt eens de WiFi analyzer downloaden. Dan kun je zien hoe druk het in jou omgeving is. 


Sorry Dennis, 

Ik heb echt alles geprobeerd 

Wel raar dat ik sinds 3 dagen problemen heb.

En dat dit helaas niet opschiet. 

Bedankt 


@Tdle 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Als ze dan aan jou topic toe komen dan kunnen hun evt. nog iets doen. Alle mogelijkheden zijn bij mij even op. 😞


Bedankt gaan we doen :wink:


Hoi @Tdle, ik zie dat Dennis al heel wat met je heeft doorgenomen. Helaas nog geen oplossing gevonden. Ook alle stappen voor wegvallende wifi al eens doorgelopen? 

In ieder geval zie ik wel een aantal herstarts, ik vermoed dat je zelf het modem opnieuw opgestart hebt. Klopt dat? 

En wat mij nog niet duidelijk is, valt alleen de wifi weg of ook de verbinding via een kabel? Dat is nog wel belangrijk om te weten. Kun je dat testen door een computer rechtstreeks met een netwerkkabel op het modem aan te sluiten? 

Tv kijken gaat verder wel goed?