Skip to main content

Heb al aantal keer gezegd dat wifi op me telefoon slecht werkt waardoor ik bundel moet gebruiken thuis en zeggen wifi manager maar werkt totaal niet heb al meerdere keren geprobeerd en krijg steeds gaat iets mis als dit een oplossing moet zijn begin ik het zat te worden kan en medewerker zegt staan zeker meerdere apparaten op de wifi maar kan het niet zijn want is nog nooit probleem geweest.

 

*admin: afgesplitst en link toegevoeg.

Hoi @Debje1983 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat de wifi op jouw telefoon zo slecht is. Ben jij de enige die daar last van heeft? Werken andere telefoons/laptops/tablets wel goed?


Ja en als me moeder op visite is doet de wifi het ook niet goed op haar telefoon en wifi manager heb ik al meerdere keren geprobeerd maar werkt niet en zegt steeds dat manager niet werkt na 20x proberen heb ik dat opgegeven.


Wat gebeurt er dan? Reageert het traag? Weinig wifi streepjes?

Welk modem heb je en hoe ver zit er van af als het probleemzichvoordoet. Welke snelheid van het abonnement. Glasvezel of koper


Heb je ook een laptop of tablet, @Debje1983 ?  Zo ja, kun je daar de wifimanager op draaien?


Laptop deed hij het ook niet op en heb gewoon helemaal geen wifi op me telefoon steeds andere melding kan niet verifiëren of kan geen verbinding maken.

 

Heb koper verbinding en modem en aansluitingen zijn allemaal vervangen en nagekeken en heb experia verder werkt het behalve dat ik slechte verbinding heb in me extra kamer maar is al een hele tijd


Oh? Begrijp ik nu goed dat het om een bepaalde locatie gaat waar de wifi slecht is? Dus niet als je vlakbij het modem bent?