Skip to main content

Sinds de update van ca 2 maanden geleden werkt mijn wifi niet goed meer als ik boodschappen heb gedaan en weer thuis ben kan ik geen wifi meer ontvangen en moet dan mijn experiabox resetten na vele malen contact met kpn en 2 monteurs van kpn is dit probleem nog steeds niet opgelost en kan iedere keer na de boodschappen of de hond uitlaten de experiabox weer resetten ik heb vandaag nieuwe kabels aangesloten maar het probleem is er nog steeds er is door een medewerker hiierover een klachtenbrief binnen kpn gestuurd maar nog steeds niks gehoord ik begin nu onderhand mijn geduld te verliezen en denk er sterk over om maar over te stappen naar een andere provider 🤬🤬🤬

Welke experiabox heb je? En is dat probleem op alle mobiele apparaten????? Ik ben dit nog niet eerder tegen gekomen geloof ik.


Expiria v10A


Je telefoon al eens een reset gegeven?


Ja telefoon ook al verschillende keren gereset en ik vind het onbeschoft dat kpn niets laat horen


De wachtijd is 5 dagen. Maar je geeft geen verdere info en dan wordt helpen moeilijk. 


Als je mijn probleem goed leest dan kan lezen wat  het probleem is.nogmaal mijn wifi signaal valt uit en mijn contact met de dame van kpn was op 19 december 2020 dus voldoende tijd om te reageren lijkt mij.


Je bericht eerste bericht was 11 uur geleden.  Het forum staat los van de telefonische klantenservice. Hier helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Als je dat niet wil dan zal je weer moeten gaan bellen. 


Ik heb nu weer met kpn contact gehad eindelijk iemand met een voor zover mogelijke oplossing,ik ga dit eens proberen en als dit ook niet werkt waarschijnlijk weer een nieuwe eperia box.Voor dit moment werkt het.


Hallo @Rinus N. Begrijp ik goed dat op dit moment de dingen het weer doen? Kun je als dit niet het geval is je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?