Skip to main content

Ik ben van abonnement veranderd in mei. Intern, binnen kpn.

Sindsdien is heteenduffe ellende met mijn wifi op de eerste verdieping. Ik bel en bel, zo vaak dat ik inmiddels zelfs een officiele klacht heb ingediend. Want telkens wordtmij vanalles beloofd en telkens weer wordt niet aan de belofte voldaan.

Vorige week ben im uiteindelijk akkoord gegaan met een bedrade wifi-versterker. En wie gelooft het: ook dat is weer mis gegaan! Na weer een week wachten is de afspraak weer niet nagekomen! Dus ik weer bellen en  nu had ik een mevrouw die zelfs  jet lusitert naar mijn vraag maar alleen maar standaardantwoorden verstrekt…

Heeft iemand een tip hoe ik dit in godsnaam op kan lossen??? Hoe dring ik door, hoe krijg ik goede service?De ellende is bijna niet meer te overzien, de gevolgen voor mijn werk zijn enorm. Ik ben uren bezig  met wachten op goede verbindingen..

Ik heb maar als naam genomen ellende omdat het zo ook echt voelt

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

ellende is bijna niet meer te overzien, de gevolgen voor mijn werk zijn enorm. Ik ben uren bezig  met wachten op goede verbindingen..

Wat een onzin zeg. Sluit dan je laptop of pc gewoon bekabeld aan. Hier een kabel van 20 meter:

https://www.megekko.nl/product/2139/1049125/Netwerkkabels/Nedis-Cat-6-F-UTP-netwerkkabel-RJ45-8P8C-male-RJ45-8P8C-male-20-0-m-Wit

En voor het geval u geen ethernet aansluiting op uw laptop heeft:

https://m.alternate.nl/TP-Link/USB-3-0-naar-gigabit-ethernet-netwerk-adapter-UE300-netwerkadapter/html/product/1212943

Zo kun je in ieder geval gewoon normaal werken.


Goedemorgen @Erg en welkom hier op het KPN forum :)

 

Wat een gedoe met je Wi-Fi dus goed dat je dit ook via deze weg kenbaar maakt. Gedane beloftes die niet worden nagekomen is niet iets wat je van KPN hoeft te verwachten dus ik snap je onvrede. Je geeft aan dat je akkoord bent gegaan met een bekabelde Wi-Fi versterker maar als ik het goed begrijp, heb je deze nog niet mogen ontvangen. Zou je je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken om vanuit daar verder te kijken naar een oplossing. Ook geeft @Nick83 je nog een goede tip, bekabeld heb je altijd een stabiele verbinding en voor werkgerelateerde zaken zou ik dat persoonlijk altijd verkiezen boven een draadloze verbinding!


Goedemiddag @Erg , ik heb niks meer van je gehoord maar ben wel benieuwd naar de stand van zaken! Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag :)


Hoi @Erg , omdat ik niks meer van je heb vernomen sluit ik dit topic. Desondanks hoop ik wel dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven!


Reageer