Skip to main content

Beste heer/ Mevrouw:

Ik heb sinds kort 1 wifi versterker van Kpn de Experia wifi. Nu blijkt dat de router V10 bij aansluiting dan uitvalt met het wifi signaal. Dus ik wil het versterken in een ruimte waar ik graag meer wifi ontvangst heb en dan valt de router in de woonkamer uit. Heel raar. Nu blijkt dat ik dan maar nog 1 extra moet gaan kopen om het daar in de woonkamer beter te krijgen. Vindt dit wel heel raar. Wat zijn de mogelijkheden om hier aan te doen. Een nieuwe router bijvoorbeeld de V12 of een extra wifi versterker extra krijgen?

Bij de KPN Box gaat de WiFi ook uit, dus daar schiet je niets mee op. Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Zet uw versterker daarbij uit en herstart de Experiabox zodat WiFi daar op weer aan staat.


Klopt allemaal maar al geprobeerd. Werkt niet want inderdaad de zodra je de wifi versterker weer aan zet gaat de box weer uit. Kunnen niet samen met elkaar werken. alle andere experia routers doen het wel behalve de V10. Slechte zaak. Vindt ook heel raar dat deze dan ook nog uitgegeven wordt.

Kpn mag hier best eens naar kijken en een mogelijkheid bieden. Bijvoorbeeld een andere Router.


Klopt allemaal maar al geprobeerd. Werkt niet want inderdaad de zodra je de wifi versterker weer aan zet gaat de box weer uit. Kunnen niet samen met elkaar werken.

Als u de WiFi manager doet, dan kan uw eigen gekochte versterker beter uit staan en het WiFi op de Experiabox aan. Dan krijgt u mogelijk 2 gratis versterkers. Afhankelijk van de uitkomst van de manager.

alle andere experia routers doen het wel behalve de V10.

Dat is niet waar. Alleen op de v10a blijft de WiFi aan. Op alle andere Experiaboxen gaat de wifi uit.

Slechte zaak. Vindt ook heel raar dat deze dan ook nog uitgegeven wordt.

Waarom? De Experiabox v10 is de beste router die KPN momenteel heeft.

Kpn mag hier best eens naar kijken en een mogelijkheid bieden. Bijvoorbeeld een andere Router.

Dat zal niet zomaar gebeuren.