Skip to main content

Goedemiddag,

ik ben inmiddels overgestapt. Alles is tot op heden goed verlopen. Echter bij de intake heb ik duidelijk aangegeven dat de WiFi ieder geval van hetzelfde niveau moest blijven als dat van Ziggo. Nu moest wel supertof WiFi worden geplaatst waar ik straksĀ een rekening van ga krijgen van ruim 200 euro . Nu zie ik dat super WiFi bij overstappen gratis is (2 punten)

Ik moet de eerste nota nog krijgen maarĀ dit voelt nu al niet goed ? Kan iemand mij hiermee helpen ?

Ā 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@RaefĀ  Ten eerste kunt u hier beter een nieuwe topic voor aanmaken en 2. Heeft u een nieuw abonnement afgesloten met 6 maanden korting, dan krijgt u die korting. U had ook kunnen kiezen voor geen korting en daarvoor in de plaats 2 super wifi punten.Ā  Het is dus of-of en helaas niet en-enĀ :wink: Ā 


Goedenavond @Raef, welkom op het forum!
Zoals Hans hierboven al noemt kun je bij het bestellen kiezen voor de korting op je abonnement of gratis Superwifipunten, helaas niet allebei. Ik vrees dat ik ze dus ook niet kan vergoeden.
Heb je nu in ieder geval wel goed Wifi?


Goedemorgen,

Ā 

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN.

Onze eerste factuur is ā‚¬ 256,00 euro ( er moesten allerlei versterkers en een switch worden geplaatst in ons huis) Dit wat niet volgens afspraak. De WiFi werd ons extra bevestigd zou van dezelfde kwaliteit als dieĀ van de Ziggo zijn

Moeten wij nu dezeĀ versterkers betalen ??? terwijl er telefonisch een zelfde dienst is beloofd. Nu zie ik ook dat de versterkers gratis worden aangebodenā€¦ā€¦ā€¦

Ik heb wegens Corona het orderformulier ook niet ondertekend. Was niet nodig zij de monteur. Dit had ik sowieso ook niet gedaan

Ik ben overgeleverd aan ditĀ forum terwijl ik hier graag met iemand over van gedachte wil wisselen. OfĀ de klantenservice KPN gaat mij terug bellen om hier samen uit te komen of ik zeg per direct dit abonnement op.

Ā 

groet,

Hans de Raef

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheidĀ 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemorgen,

Ā 

Waar het mij om gaat is de dat de informatie die ik heb gekregen tijdens het intake gesprek niet correct is. De standaard router levert mindere WiFi dan die van Ziggo. DitĀ zou volgens jullie tel collega beslist wel zo zijn. Ook door de lagere maand lasten ben ik over gestapt Ā 

Ā 

ik hoor graag.

Ā 

HansĀ 

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


HalloĀ @RaefĀ Van harte welkom hier op het kpn forum. Wat een vreemd verhaal. Wat staat er staat er precies op je contract over de versterkers? En wat staat er op de leverbon, van de monteur?Ā 

Het kpn forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Moderators, zoals ik, begeleiden deze gesprekken, zorgen dat informatie goed vindbaar is en als je er onderling echt niet uitkomt, denken we uiteraard ook inhoudelijk mee. Ik wil het Ć©Ć©n en ander met alle plezier voor je nakijken, maar als je rechtstreeks en direct contact wilt met een kpn-medewerker zou je ook kunnen bellen met de klantservice (0800-0402) of een chat kunnen starten via de website.Ā 

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Je krijgt als nieuwe klant 2 SuperWiFi's gratis. Als je daar voor kiest tenminste. Je kan ook kiezen voor de welkomstkorting. Dan krijg je geen gratis SuperWiFi's. Maar overige apparatuur, zoals een switch en aanleggen van kabels moet u wel zelf betalen.Ā 

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag ,

Ā 

Ik begrijp alles wat jullie schrijven echter dit is niet datgene wat jullie zelf beloofd hebben.

Ik wil ook wel iets betalen maar geen 256 euro.

Nogmaals ik wil het graag oplossen.

Bellen 0800-0402 lost niets op. Je krijgt gewoon niet je juiste mensen te pakken of helemaal niemand.

Ik kan ook gebeld worden toch ?

vriendelijke groet,

Hans

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ā 


Die feedback zal ik doorgeven!Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


dagĀ @RaefĀ Als je iets beloofd, moet dat nagekomen worden. Maar wat Nick schrijft klopt: als nieuwe klant krijg je een eenmalige welkomstaanbieding, waarbij je kunt kiezen uit een gratis setje SuperWifi's of een korting. Wat staat hier over in je contract?Ā 

Ik weet zeker dat de collega's van de klantenservice je prima kunnen helpen. Als je er daar niet uitkomt, kun je ook klacht laten indienen. Je kunt ook chatten via de website. Dat zijn de mogelijkheden voor rechtstreeks en persoonlijk contact. Natuurlijk wil ik ook met je meekijken, maar dan loopt het wel via dit topic.Ā 

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Lieve mensen,

Ā 

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn klok heeft maar 24 uur. ik vind het van mezelf al knap dat ik deĀ moeite wil nemen langs deze weg.

Ik heb vriendelijk gevraagd (geforumd) om contact met mij op te nemen maar dit moet via een forum. Ik wil graag uitleggen hoe het gelopen is en ben echt niet uit op 2 deals. Vind Ć©cht dat ik niet goed ben voorgelicht en dat voor iemand die bereid is een langdurige verplichting aan te gaan.

Ik ben benieuwd.

Ā 

gr.Hans

Ā 

Ā 

Ā 


HaĀ @RaefĀ Als je echt alleen 1-op-1 contact is bellen of chatten toch echt de beste optie. HierĀ op het kpn forum gaan onze forumgebruikers met elkaar in gesprek;Ā ze helpen elkaar met vragen en problemen. Gesprekken vinden dus in de openbaarheid plaats. Daarmee heeft elke lezer, nu en later, iets aan wat er besproken wordt.Ā  Je bentĀ meer dan welkom om hier je verhaal te doen: de community en ik als moderator denken graag met je mee in dit topic. Maar het forum is geenĀ alternatieve ingang om telefonisch contact te krijgen.Ā 

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn klok heeft maar 24 uur.

Ja... die van mij ook. En van het weekend had ik zelfs een dag van maar 23 uur šŸ˜‰

En daarom is het forum ook zo ideaal. Want je kunt op elk moment van de dag een berichtje plaatsen, wanneer het je zelf uitkomt. En je kunt daarna gelijk weer wat anders gaan doen. Je hoeft niet te wachten ofzo.

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemorgen,

Ā 

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN.

Onze eerste factuur is ā‚¬ 256,00 euro ( er moesten allerlei versterkers en een switch worden geplaatst in ons huis) Dit wat niet volgens afspraak. De WiFi werd ons extra bevestigd zou van dezelfde kwaliteit als dieĀ van de Ziggo zijn

Moeten wij nu dezeĀ versterkers betalen ??? terwijl er telefonisch een zelfde dienst is beloofd. Nu zie ik ook dat de versterkers gratis worden aangebodenā€¦ā€¦ā€¦

Ik heb wegens Corona het orderformulier ook niet ondertekend. Was niet nodig zij de monteur. Dit had ik sowieso ook niet gedaan

Ik ben overgeleverd aan ditĀ forum terwijl ik hier graag met iemand over van gedachte wil wisselen. OfĀ de klantenservice KPN gaat mij terug bellen om hier samen uit te komen of ik zeg per direct dit abonnement op.

Ā 

groet,

Hans de Raef

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheidĀ 

@RaefĀ U wilt gewoon gehoord worden over het feit dat er bij het afsluiten van uw nieuwe abonnement met KPN zaken zijn bevestigd, die uĀ achterafĀ geld gaan kosten. Heeft u een bevestiging van die afspraken met degene met wie u die deal heeft gemaakt bij de aanvraag en staat daar dan in dat er voor u geen verdere kosten aan vast zitten? Echter vraagĀ ik me af waarom u dat niet zou hoeven te betalen, gezien het simpele feit dat iedereen die extra artikelen ( versterkers,switch ) dient te betalen. Mits u kiest voor de gratis wifiversterkers optie, maar dan betaald u weer meer aan abonnement. Had u bij Ziggo ook al die extra artikelen en zo ja waren die dan wel gratis verstrekt ?, want dat zou u echt een voorrechtspositie geven bij Ziggo.

Kortom, u kunt voor uzelf de rekensom maken of u ofwel bij KPN ofwel bij Ziggo goedkoper uit bent voor dezelfde kwaliteit.

Ook begrijp ik uit uw posting hierboven dat er een monteur is geweest om e.e.a. aan te sluiten. Ik ga er toch echt van uit dat die monteur een opgave aan u heeft gedaan wat die extra artikelen u gaan kosten. Het feit dat u de (digitale) bon van hem niet hoefde te ondertekenen heeft te maken met de corona-maatregelen, niets meer en niets minder. Ik ga er van uit dat die digitale bon inmiddels wel in uw bezit is en tevens voorzien van de geleverde extra's met de daarbij behorende prijzen.

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ā 


Nee natuurlijk heb ik geen bevestiging van een telefoongesprek.

U moet van mij aannemen dat het zo gegaan is. De monteur moest de versterkers plaatsen om Ć¼berhaupt WiFi te krijgen. Hij heeft het mij ook laten weten wat de kosten zijn. Ik heb ook aangeven het hier niet mee eens te zijn. Naar wat moest ik ā€¦.. hem wegsturen en geen WiFi ?

Nogmaals er is iets beloofd wat wel wordt nagekomen maar op mijn conto.

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ā 

Ā 

Ā 

Ā