Skip to main content

Ik ben al 15 jaar trouwe klant, waarom krijg ik geen gratis  2x super WiFi punten, ik roep al twee jaar lang tegen kpn dat mijn WiFi slecht is, 


lees nu , als je nieuwe klant wordt krijg je gratis 2 super WiFi punten Ter waarde Nan €199 

 

denk dat ik mijn abonnement maar eens opzeg ,

wanneer worden vaste klanten eens beloond?

Als klagen over slechte WiFi 2 gratis SuperWiFi's tot resultaat zou hebben, dan zouden plots alle klanten van KPN klagen over slechte WiFi denk ik.

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan?


*******, vandaag is mijn glasvezel aangelegd, met kpn monteur gesproken en die zei precies het zelfde. KPN heeft klanten waar ze geen reet aan verdienen, die stappen om de zoveel tijd over. Het eerste wat hij mij aanrade waren super WiFi’s. Alleen moest ik die dan afrekenen. Waarom???? Mijn WiFi was altijd prima, hoe kan het zijn dat dit alleen maar slechter is geworden?  

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


Als je abonnement verlengbaar is kun je momenteel kiezen tussen 2 gratis super wifi’s of tijdelijk aardige korting op het nieuwe abonnement. Even bellen met 0800-0402.


Nee @Aal dat klopt niet. Lees het volgende in de actievoorwaarden:

Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.