Skip to main content

Ik heb zaterdag een bezoek gebracht aan de KPN winkel in Enschede om daar mijn defecte wifi Super. Om te ruilen naar aanleiding van een telefoongesprek met een medewerker van de klantenservice. Daar vertelde men mij dat dat niet kon en dat het online geregeld moest worden. Gelijk zaterdag gebeld en meneer aan de lijn gehad en die zo alles klaarmaken. Ik zou dinsdag of woensdag een nieuwe supervisie. Krijgen en een omruil doos voor het defecte super wifi.

 

Bel nu het is donderdag ik denk ik ga eens even bellen. Inmiddels 29 minuten in de wacht gestaan en daarna moet de lijn doodleuk verbroken en krijg ik een sms dat u contact heeft gehad en dat ik via een account contact kan opnemen. Een prima service voor een klant die € 200 per maand aan de KPN betaald.

bel nu het is donderdag ik denk ik ga eens even bellen. Inmiddels 29 minuten in de wacht gestaan en daarna moet de lijn doodleuk verbroken en krijg ik een sms dat u contact heeft gehad en dat ik via een account contact kan opnemen. Een prima service voor een klant die € 200 per maand aan de KPN betaald.

 

Ik ben dus danig teleurgesteld dat ik overweeg om naar een andere leverancier van mijn telecommunicatie en mobiele communicatie en internet en televisie overstappen.

 

Het is volstrekt onacceptabel dat je 29 minuten in de wacht staat terwijl gezegd wordt dat het maximaal 8 minuten kan duren en dat daarna de lijn verbroken wordt.

 

 

 

Welkom op het forum @Frans1970.  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Verder zou ik je willen vragen nog even te laten weten of je deze SuperWifi los hebt betaald of dat je deze met de initiële bestelling hebt gekregen. Zou je ook nog kort aan kunnen geven wat er kapot is aan het apparaat? Of deze bijvoorbeeld helemaal niet meer aan kan of dat er een rood lampje ergens blijft branden bijvoorbeeld.  Laat het me even weten en dan gaan we er voor zorgen dat je weer een goed werkende SuperWifi van ons krijgt.Â