Skip to main content

Beste allemaal 

Na vervanging van de experiabox v9 naar een v10 heb ik veel problemen met de WiFi boven in de slaapkamers met het gevolg dat de internet bundels van mijn kinderen veel eerder op zijn. Er is verder niks verandert geen andere telefoons NIET meer gebruik van de internet bundel behalve de wisseling van de experia box. 

Weet iemand hoe dit kan. 

Mijn router staat op de vensterbank in de woonkamer .

En ik hoef echt geen super wifi boven maar minimaal hetzelfde als van te voren (met de oude vertrouwde v9 ) en er word hier op het forum met termen gesproken dat is voor mij abracadabra .:thinking: volgens de site van kpn garanderen ze OVERAL IN HUIS wifi tot in alle gaatjes en hoeken ,en in en rond het huis .( behalve de eerste verdieping ) :thinking:

 


Soms kan een kleine verplaatsing, verdraaiing of kanteling van de wifi zend/ontvanger (“modem”) invloed hebben.

Dit alles experimenteel (!) vast te stellen :/


Wat je kunt doen, is de 5 Ghz frequentie eens uitzetten op de V10. Dit doe je door in te loggen op de V10 en dan onder geavanceerde instellingen van wifi dit uit te zetten of deze SSID een andere naam te geven. Het is mogelijk dat jouw apparatuur daar niet (goed) mee overweg kan. 


Hoe staat het er nu voor, @Chaam 76?