Skip to main content

sinds een maand valt de wifi verbinding regelmatig op tablet en laptop.

De expediabox v8 staat in dezelfde kamer en de signaalsterkte is dus het probleem niet. 

Toch flipt de wifi.

Wat kan de oorzaak zijn en de oplossing? 

Goedemiddag @wbosch1 en bedankt voor je bericht :)

 

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt want ik kan me voorstellen dat dit erg irritant is. Mijn advies zou zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart kan brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of komt met een gratis oplossing. Die gratis oplossing zal worden aangeboden als je de Wi-Fi Manager 2 x volledig hebt doorlopen en er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s en bestaat vaak uit KPN Experia Wi-Fi; dit zijn Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en ze nemen het signaal van de Experia Box over. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen, laat je me het weten?


Hoi @wbosch1 , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan mijn tip!


Nog geen tijd voor gehad. Ik ga komend weekend testen


Super, laat je ons nog weten wat hier uit is gekomen?


Net getest en het resultaat is dat ik 2 expedia wifi versterkers besteld heb.

Snelheid was op de meetplekken onder de 1!

 

We gaan het zien 


Goed om te lezen @wbosch1 en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Mooi dat de Wi-Fi Manager je als oplossing de gratis KPN Experia Wi-Fi heeft aangeboden en ik verwacht dat dit ook in jouw situatie gaat leiden tot de gewenste verbetering. Mocht ik nog ergens iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag van je!


Hoi @wbosch1 , heb je de versterkers inmiddels ontvangen en zo ja, wat zijn je ervaringen? Heeft dit voor de gewenste verbetering gezorgd?


De problemen zijn opgelost 


Fijn om te lezen @wbosch1 en bedankt voor deze terugkoppeling 🙂 Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het ons dan vooral weten en voor nu in ieder geval een hele fijne avond toegewenst!


Reageer