Goedemiddag @Henhol. Dat is inderdaad bijzonder. Is het nog beter geworden of blijft de Wifi wegvallen? Concentreren de problemen zich alleen op Wifi of ervaar je ook problemen op diensten zoals tv? De V10A zou met deze verbinding overweg moeten kunnen, maak je misschien ook gebruik van Wifi-versterkers?
Kijk anders ook eens naar dit artikel op onze kennisbank:
Hey Remco, ik heb geen wifi versterkers, dat is ook niet nodig ondanks dat ik twee verdiepingen heb is de wifi ontvangst uitstekend ondanks dat hij in de meterkast hangt en ook nooit in het verleden problemen mee gehad, 2 dagen verstreken en tot nu geen problemen meer gehad, houden zo denk ik zon….gebruik ITV en 4 Apple apparaten daardoor dacht ik dat de V10A niet de ideale router is ook gezien de nieuwe glazvezel aansluiting ook omdat deze router denk ik zo’n 6 jaar oud is en misschien aan vernieuwing toe is ?
We ruilen tot de KPN Experia Box V9 actief om @Henhol maar de V10A is nog steeds geschikt voor de diensten die je beschrijft. Mocht de problemen aanhouden dan kan je altijd een belafspraak maken. Dan lopen mijn collega's dat samen met je na.
Graag gedaan @Henhol! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!
Hey Remco, ga tocht een belafspraak maken, de laatste 3 dagen valt hij 3 tot 4 keer uit per dag op verschillende tijden, het gekke is dat het groene lampje op de experia box groen blijft branden en het wifi logo op mijn iPhone of iPad ook aanwezig is alleen geen verbinding, ITV is een ander verhaal die blijft zoeken en opeens naar 4 / 5 minuten werkt alles weer zonder een reset van de box, wat ik eerder zij probleem is er sinds glasvezel eerder nooit problemen gehad met wifi
Goedenavond,
Als u een beetje rondkijkt op de KPN community, dan ziet u dat deze vol staat met dezelfde klachten. Sinds KPN vorige week een update heeft uitgevoerd, regent het klachten die allemaal met uitvallende Wifi en TV te maken hebben.
Het lijkt er zo langzamerhand op dat KPN er alles aan doet om de schuld hiervan vooral niet bij de update te leggen. Ik heb dezelfde klachten als u maar volgens KPN ligt het aan een probleem in huis. Zo zou het aan mijn kabels kunnen liggen. Dan is het toch raar dat wij, en met ons vele anderen, deze klachten nooit hadden tot de update.
Welk modem heb je @Sander7705 ?
Hey Joep, heb de V10A vandaag ook weer 3 keer uitgevallen echt waardeloos als het is wat Sander aangeeft dan mogen ze er wel gelijk wat aan gaan doen, dit is echt irritant zo
De UTP6 kabel vervangen helpt ook niet, snellere manier gevonden om wifi weer terug te krijgen ff de UTP kabel uit de NT kastje trekken en gelijk er weer in en naar 1 minuut weer wifi, dus wat is de oorzaak NT kastje of de router ?
Ik zou je dan willen adviseren om toch even contact te zoeken met de klantenservice zodat de lijn kan worden doorgemeten om te kijken waar dit precies fout gaat.
Vrijdag is de lijn doorgemeten toch ergens een storing, monteur was noodzakelijk ivm de storing, vandaag is er een nieuw NT kastje geplaatst merk Nokia, voorheen genexis en tot nu toe geen storing meer gehad, wat ik ook merkte met het oude NT kastje dat het blauwe lampje aan de zijkant van de xperiabox wel knipperde maar ook met regelmaat blauw bleef branden hoop dat de storing opgelost is ff een paar dagen afwachten
Fijn dat er dan in ieder geval iets meer duidelijkheid is en hopelijk blijft de verbinding dan nu stabiel.