Skip to main content

Het is weer zover geen internet/wifi. Alle standaard handelingen al uitgevoerd gezien ik deze een paar keer per jaar moet doen.

Wat is we nu weer aan de hand dat als het goed gaat steeds geen toegang tot WiFi hebben en dit uit het niets jneens weer zo is.

Word echt moedeloos van kpn want het gaat steeds enkele maanden goed en dan ineens gaat het fout.

Mvg e peperkamp

Hallo @Elisap ,

Probeer de WiFi-manager eens: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


Heb ik allemaal al gedaan, er is niets veranderd in de situatie, ook niet meer apparaten erbij en elke 3 maanden zitten we 2 a 3 weken met dit probleem 😌


Valt het bekabeld ook uit(de tv ontvanger bijvoorbeeld)?

Welk type modem heb je?En koper of glas?En heb je een switch en/of draadloze verbindingsset?


Eperiabox en glasvezel allen kabels al vervangen de vorige keer. Het is niet op 1 apparaat maar op alles hebben we dit probleem 


Ok, Maar welk type experia box heb je precies?Daar zit wel verschil in namelijk.

En je hebt geen switch of DVS?

Je zou het glasvezelkastje nog drie minuten stroomloos kunnen maken en in de tussentijd de experia box een reset kunnen geven(zie hier(klik) hoe je de experia box reset).

 


Dit zal ik vanmiddag doen, en laat weten of het gelukt is. 


Helaas probleem blijft heb een dvs gehad moest ik toen vervangen voor een switch, het is een epxeria box v10


Hi @Elisap! Vervelend dat het nog niet wil werken. Je geeft aan dat het probleem eerder opgelost is maar steeds weer terug komt. Weet je nog wat er in het verleden gedaan is om het op te lossen? Of was dat altijd onduidelijk?

Ook heb je dus de Wifi Manager gedaan. Wat was het resultaat daarvan? Is het de snelheid die achterblijft of is die wel goed en gaat het om de stabiliteit? 

Als laatste wil ik je vragen of je al wifi versterkers hebt. En als je die hebt of die van ons zijn of van een ander merk. Ik hoor het graag van je! 🙂

 


Ik heb de wifi versterkers van kpn, de ene medewerker zegt dat deze niet goed zijn en de andere beveelt ze aan.

Elke 2 maanden kamp ik met dit probleem en krijg alle standaard handelingen welke ik al zelf uitvoer. Beetje jammer 


@Elisap zolang je gebruik maakt van de Experia Wifi of de witte of zwarte SuperWifi zit je goed. Als je het oude model Wifi versterker gebruikt is het wel aan te raden deze te vervangen als je merkt dat die minder gaat presteren. 

Als je alle resets en de Wifi Manager gedaan hebt en het is nog steeds niet goed, vul dan je profiel in. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik op afstand met je mee.Â