Skip to main content

We hebben nu 3 dagen dat de internet steeds weg valt en dan gaat de router ook weer opnieuw starten en de wifi punten vallen ook uit en knipperen rood en kan 1 min tot 30 min duren

valt ongeveer ieder half uur er uit 

dus mijn vraag is zijn er storingen of is er iets met mijn modem aan de hand 
en een modem reset heeft ook niet mogen baten 

en de wifi punten zijn bekabeld aangesloten 

hopelijke snel een oplossing het is bijna niet meer te doen zo 

Met Vriendelijke Groeten Arno 

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit behoorlijk lastig is, ​@DDevil. Ik durf je zo niet te zeggen wat er precies aan de hand is. Maar ik raad je in ieder geval wel aan om dit stappenplan te doorlopen: Last van internet- of wifi-problemen?. Hiermee kun je de meeste problemen verhelpen.

​@Denise van KPN dat heb ik ook gedaan en heef niet mogen baten maar ik denk dat ik het opgelost heb het is sinds vanmorgen niet meer uit gevallen tot nu toe dan en ziet er na uit dat er problemen met de modem is met ip6 die heb ik nu uit staan en lijkt goed te gaan want viel mij op dat ip4 er wel in stond en de ip6 viel steeds weg dus hopelijk voor nu opgelost

Met vriendelijke groeten Arno 

Ah, fijn dat je al een oplossing hebt kunnen vinden. :)

Helaas heeft dat ook niet mogen baten heb ook al een ander utp kabel geprobeerd tussen de glasvezel en het modem maar ook geen nut de modem blijft rebooten 

zo te horen heb je een box12
ik denk dat je voeding van het modem het begeven heeft.
de symptomen zijn als de voeding warm word dat deze ermee stopt en opnieuw opstart.
heb je misschien een andere adapter in huis die dezelfde spanning levert om dat uit te proberen ?
anders KPN bellen voor een andere adapter

Ik ga eens kijken of ik nog ergens wat heb liggen in ieder geval bedankt voor de tip wordt vervolgd 

Een goede tip van ​@luckey john! Benieuwd of dit helpt.

​@luckey john

​@Denise van KPN 

Dit was een super tip de modem draait nu 24 uur zonder problemen gelukkig

​@Denise van KPN misschien deze tip meenemen naar de servicedesk in plaats van een netwerkkabel sturen als deze problemen er zijn is een nieuwe adapter de oplossing 

Reageer