Skip to main content

Beste KPN,

waarom is alles zo onduidelijk.

Ik heb nu 1 week alles bij KPN en overweeg 

om heel snel weer weg te gaan.

het begint met het niet kunnen inloggen op het modem. WiFi punten vallen uit, afstand bediening van de televisie koppelt niet met de televisie. Internet snelheid is geen 1 GB download maar 450 en upload is 950. Dit bij bedraad internet (alle kabels gekregen van KPN.

 

Admin: Afgesplitst en nieuw topic aangemaakt

 

@Chrislvt Welkom op het forum. 

Ik zie dat je in een ander topic ook de vraag over het inloggen op het modem hebt gesteld. Is het hierna niet meer gelukt om in te loggen?

Voor wat betreft het koppelen van de afstandsbediening is het afhankelijk van welke tv en welke afstandsbediening je hebt. 

Voor wat betreft de snelheid. Op wat voor apparaat is dit gemeten en met welke speedtest? 

 


Hi Rutger,

uiteindelijk is inloggen gelukt. Alleen via de KPN app. De kennis items die beschikbaar zijn hadden geen goed resultaat.

Mijn televisie is een recente Samsung qled.

Het geluid gaat via Sonos.

 

Speedtest: KPN voor glasvezel en Ookla

 

Daarbij valt het me tegen dat als je contact zoekt op via de website, nergens een telefoon nummer vindt en als ik een monteur wil laten komen dan is dat via de site niet mogelijk.(storing)


@Chrislvt Fijn dat het inloggen in ieder geval gelukt is. Wel vreemd dat het niet via de reguliere wegen gelukt is. 

Voor wat betreft het koppelen van de afstandsbediening, lukt het via deze pagina wel om deze in te stellen? 

Voor wat betreft de Sonos boxen, kunnen deze met HDMI ARC gekoppeld worden aan de tv? De Sonos zou dan het geluid van de tv over moeten nemen. 

Over de snelheid. Ik zou graag willen controleren of bij ons wel alles technisch juist staat. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Hi Rutger,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Mijn Sonos is gekoppeld met een optische kabel.

Dit is de enige mogelijkheid voor een Playbar.

Normaal was het zo als ik de Ziggo afstand bediening gebruikte dat ik zowel de Sonos als de TV er mee kon bedienen.

Voor wat betreft mijn internet snelheid. Download varieert van 200/500 mbit Upload daarentegen 900 mbit.


@Chrislvt Bedankt voor het invullen van je profiel. 

En is de Sonos dan aangesloten op de Tv-ontvanger of op de tv? En als je de koppeling op deze manier probeert, lukt het dan wel? 

Heb je ook een mogelijkheid om de Ookla speedtest uit te voeren en hier een screenshot te plaatsen van het resultaat?