Skip to main content
Goedendag,



Sinds dat ik de V10A heb, valt regelmatig de wifi weg, dit gebeurd bij grote bestanden die ik dan met de telefoon over de wifi binnen haal. De router is nog te zien, in de wifi netwerken, alleen de verbinding is dus weg met het internet? Iemand een oplossing?=
Hey Pascal, welkom op het forum! Kun je aangeven wat er op die momenten verder nog actief is in je netwerk? Oftewel, wat voor apparaten zijn er aangesloten, en welke maken op dat moment actief gebruik van internet. Heb je verder de 2,4 GHz en de 5 Ghz frequentie elk een eigen SSID gegeven, of gebruiken ze dezelfde? Als ze dezelfde gebruiken, zou je ze dan eens willen splitsen, en kijken of het probleem dan nog voorkomt? Splitsen kan met deze servicetool voor het wijzigen van de netwerknaam.



Daarnaast hebben we vorige week nieuwe software uitgerold voor de V10A. Controleer of jouw exemplaar dit al heeft geïnstalleerd. Log daarvoor in op de Experia Box en ga in de bovenbalk naar Router Information. Firmware version moet eindigen op _build190.
Hallo Erik!



Een 2x Smart TV, 1x PS4 en een Samsung S5 & J5 en een Laptop.



De 2,4GHZ en 5GHZ heb ik niet veranderd, dit zal dus denk ik op de zelfde ssid zitten.



Ik zal even kijken bedankt alvast!
Dank je, Pascal. Op het moment dat de wifi wegvalt, maken die andere apparaten dan ook allemaal gebruik van internet?



Heb je kunnen kijken of je de nieuwe firmware al hebt? En heb je ook kunnen testen of het splitsen van de SSID's verbetering brengt?