Skip to main content

Sinds 4 dagen valt mijn wifiverbinding continu weg. Dan doet 'ie het weer even en dan klapt het er weer uit..dit gaat zo de hele dag door. Lekker streamen en dus chillen zit er niet in omdat je serie/film om de haverklap vastloop omdat de verbinding weg is gevallen.

KPN zegt dat er in mijn buurt geen storingen of werkzaamheden zijn. Heb mijn modem of zelf opnieuw opgestart of laten opstarten via de wifi manager van KPN zelf. Niks helpt en hier betaal ik dan voor!

Waar is KPN mee bezig? Ik betaal voor een service die ieder jaar duurder wordt maar kwalitatief behoorlijk te wensen over laat.

Wat gaan jullie doen aan mijn zeer onstabiele wifiverbinding?

Je roept al heel snel boze woorden. Het zou verstandiger zijn als je goed uitlegd wat er nu precies fout gaat. Internet en wifi zijn verschillende dingen, ook al hebben ze wel met elkaar te maken. Ik zou gaan bellen met de klantenservice, laat het signaal controleren. Het modem controleren.  Etc.


beste,

 

welke kpn apparatuur gebruik je allemaal? zijn er ook nog andere appaten zoals wifi versterkers etc aanwezig? ervaar je deze problemen overal in je woning of op bepaalde plaatsen?


Hi @Nkara73, ik denk graag mee. 

De vraag is of dit een WiFi probleem is of dat je hele verbinding dan helemaal weg valt. Ervaar je dit op meerdere apparaten? En werkt televisie op dat moment wel goed? 


Hi, 

Ik zit al een WEEK ZONDER internet. Heb een aantal opties geprobeerd via internet, helaas heeft niks geholpen. 

Ik heb afgelopen donderdag een afspraak gemaakt voor een monteur. Deze is zaterdag 4 maart jl langsgeweest. Hij vertelde iets over een centrale die geen internet maakt met mijn modem.

Daarnaast legde de monteur uit, dat er dezelfde avond/nacht vanuit de centrale gereset zou worden. En dat ik dan zondagochtend (5maart) weer gebruik kon maken van internet. 

 

Ik heb een aantal datas gekregen op mijn telefoon om hotspot te delen via andere apparaten. Dit lijkt handig maar is super vermoeiend.

 

We zijn nu een paar dagen verder, en toch geen internet! Ik zit inmiddels al een week zonder internet & tv! Dit is hartstikke balen dat je niet eens naar televisie kunt kijken zoals je wilt. 

 

Ik ben benieuwd als het bedrag op je factuur ook wordt aangepast of dat je toch het volle bedrag moet betalen.

 

WANNNEER IS DE STORING NOU EINDELIJK VERHOLPEN!!!!!!!!!!

 

Â