Skip to main content

Sinds korte tijd verbreekt de wifi ontzettend vaak, ik kan dan gelijk weer verbinden maar het blijft heel vervelend. Ook wij hebben een experiabox V10 en verder is de online tuner ook al geprobeerd. Helaas zonder succes. Iemand die hier meer vanaf weet?

Werkt internet bekabeld wel goed? En de tv ontvanger?


Goedemiddag @BrunFam en welkom hier op het KPN forum :)

 

Dat is natuurlijk lastig werken wanneer de verbinding de hele tijd wegvalt dus goed dat je dit kenbaar maakt. Net als @Joep1965 ben ik benieuwd of het internet bekabeld wel goed werkt en of je ook problemen ervaart met het tv kijken. Mocht het probleem in de verbinding zelf zitten dan zou je hiermee (bekabelde verbinding en tv kijken) ook problemen moeten ervaren. Als dat niet het geval is, lijkt het puur om de Wi-Fi te gaan en dan weten we waar we ons op moeten focussen. Heb je de Wi-Fi al eens helemaal opnieuw ingesteld? Daarmee bedoel ik dat je het Wi-Fi netwerk laat 'vergeten' door het apparaat in kwestie. Het wil wel eens helpen om dit helemaal opnieuw in te stellen. Je dient dan ook (eenmalig) het wachtwoord opnieuw in te voeren. Verder geef je aan dat je ook gebruik hebt gemaakt van de KPN Wi-Fi Manager; wat was de precieze uitkomst hiervan? 


Hoi @BrunFam , ik heb niks meer van je vernomen en ben benieuwd of je nog iets hebt gehad aan de tips die ik je eerder had gegeven :)


Goedemiddag @BrunFam , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik het topic. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!


Reageer