Skip to main content

Goedenavond,

Ivm trage wifi is mij een gratis wifi versterker aangeboden tijdens een chat-gesprek. Ik heb dit tot op heden niet ontvangen en hierover vandaag gebeld. Toen is aangegeven dat dit niet gratis wordt weggegeven, terwijl dit wel beloofd is. Graag verneem ik of ik de versterker alsnog gratis kan ontvangen. Bewijs van het chatgesprek heb ik. 

 

Welke experiabox heeft u? Bij diverse modems heeft u namelijk 2 Wi-Fi versterkers nodig. Heeft u de Wi-Fi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow


Ik heb de Wi-Fi tuner al twee keer geprobeerd en de box aan en uit gezet. Om die reden was de Wi-Fi versterker mij toegezegd, maar achteraf dus niet gekregen. Ik heb ook een foto van het chatgesprek van de toezegging. 


Een medewerker gaat hier vast op reageren maar of  dit het probleem op gast lossen vraag ik me af. Welke experiabox heb je welke snelheid haal je bekabeld en met Wi-Fi?


@Lindsayvh Welkom op ons Forum!

Goed dat je ervaring hier deelt.:blush: Vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering van de versterkers. 
Je kan de Wifi tuner dus niet doorlopen? In geval van traag internet, weinig bereik, het niet kunnen doorlopen van de tuner (aantoonbaar) kunnen wij ze inderdaad gratis verschaffen. 
Echter moeten wij wel terugzien dat de Wifi tuner niet kon worden doorlopen. 

Ik ga je helpen! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee wat jij en mijn collega hebben besproken. Ook kan ik je netwerk (thuis) uitmeten. 

Wat @Joep1965 vraagt zijn inderdaad goede vragen:

  1. Welk modem (experiabox) heb je?
  2. Hoeveel woonlagen heeft je woning? 
  3. Let op, als je een hele grote benedenverdieping hebt kan het soms nodig 1 extra versterker te plaatsen. Oftewel, kan je me een beetje vertellen hoe jou/jullie paleis eruit ziet qua oppervlak?

Ik hoor graag van je, fijne avond :thumbsup_tone2:


@Lindsayvh  We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer