Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb een KPN Wifi versterker (een wit model, staand) en die heeft 2 lampjes aan de voorkant. Bovenste is het power lampje en onderste wps. Nu brandt het bovenste power lampje continu oranje. Het wps lampje continu blauw.

 

In de handleiding staat geen uitleg wat een continue oranje power lampje betekent. Ik heb de stroom er af gehaald en later er weer op gezet. Maar dit blijft hetzelfde. 

 

Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? 

 

 

 

 

Hallo @Selbouz Ik ga een poging doen. Ik wil toch even zeker weten welke wifi-versterker je hebt. Kun je er eens een foto van maken en deze hier delen?


Dag @Selbouz Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Is alles weer in orde? Laat het gerust weten als je hulp nodig hebt. 


Als het power lampje continue oranje brandt dan zou dat betekenen dat de installatie nog niet afgerond is.

Power:
Blauw continu: Gereed.
Blauw knipperen: Aan het opstarten.
Oranje continu: De installatie is nog niet (helemaal) doorlopen.
Oranje knipperen: De Versterker is software aan het installeren/downloaden
Uit: WiFi Versterker is uit.

WPS:
Blauw continu: Goede bedrade internetverbinding
Blauw knipperen: Goede draadloze internetverbinding via 2.4Ghz
Oranje continu: Slechte WiFi verbinding
Oranje knipperen: Kan geen verbinding tot stand worden gebracht via WPS
Paars knipperen: Bezig met verbinding maken via WPS
Paars continu: Goede draadloze internetverbinding via 5Ghz
Uit: Geen verbinding


Lasten weken Orange lampen brand bij 2de wifi 

eerste wel in groen


Ik heb helaas hetzelfde probleem. 
Na een factory reset probeer ik opnieuw de installatie te voltooien. (Als bedraad WiFi punt).
Het power lampje blijft echter constant oranje branden. 

De versterker is wel beschikbaar als WiFi punt, echter apart met eigen SSID. 

 


Bij oranje power lampje, de WPS knop een 4sec ingedrukt houden. Dan pas gaat hij koppelen het modem.

 

 


Inderdaad! Dat bleek inderdaad nog de laatste stap te zijn! 
Ik had dit gisteren ook geprobeerd, maar toen had ik denk ik nog geen reset uitgevoerd. 
Nu heb ik twee blauwe lampjes, het lokale SSID is verdwenen en meshing lijkt te werken! 
 

Dankjewel Dennis!