Skip to main content

Een wifi versterker is stuk kan ik een andere ontvangen,?

Hallo @Raymondvalk , een WiFi versterker is jouw eigendom en wordt niet zomaar omgeruild. Als hij nog binnen de garantieperiode valt, moet daar een beroep op doen bij het verkooppunt, zo niet dan zal je zelf een nieuwe moeten kopen.


heb deze van kpn ontvangen en niets voor betaald omdat ons wifi signaal niet sterk genoeg was.mag ook wel als je al ruim 25 jaar klant bent.


Sorry @Raymondvalk , dan moet ik het antwoord schuldig blijven. Hopelijk reageert een KPN moderator hier snel, maar het is druk dus dat kan een aantal dagen duren.


Goedemiddag @Raymondvalk en welkom op het forum :)

 

Welk type versterker heb je precies in gebruik? Je mag hier ook een foto van maken en die hier posten, dan hebben we het meteen visueel. Er is een kans dat we dit type versterker namelijk niet meer uitleveren. Maar, niet getreurd. Wat ik je zou willen adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager).  Deze tool gaat de kwaliteit van de Wi-Fi bij jou thuis in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren of komen met een oplossing in de vorm van gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn nieuwe type versterkers en die zouden sowieso beter moeten werken dan een verouderd exemplaar waar je nu (waarschijnlijk) nog gebruik van maakt. Deze oplossing zal worden aangeboden wanneer de Wi-Fi Manager een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt. Laat je ons weten of je hier wat aan hebt gehad en wat er uit is gekomen?


Reageer