Skip to main content

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als DennisHoltdijk. Een aantal maanden lang heb ik genoten van de Wifi-versterker (er staat op “WiFi versterker”, model = Arcadyan) waardoor ik krachtig internet had boven. Opeens, nu zo'n anderhalve maand geleden, (ik heb het vermoeden dat dit ongevraagd is ontstaan na een grote update op de interactieve TV!) werkte de wifi-versterker niet meer en krijg ik de melding dat er geen “internet access” is. Als ik de versterker uitzet heb ik weer het oorspronkelijke zwakke signaal van voordat ik deze versterker had. De versterker werkt dus nu het signaal van de ExperiaBox v10 tegen.

Op deze manier heb ik dus helemaal niets aan mijn versterker, vrij frustrerend :-(

Hallo Marten, ik heb hetzelfde probleem. 

De Arcadyan verstoort het wifi-signaal van de router, in mijn geval de Experiabox V10.

Ook na het resetten van de wifiversterker en het opnieuw koppelen aan mijn netwerk, blijft deze het signaal verstoren. 

Ik zat vanmiddag achter in de tuin en had geen ontvangst. Arcadyan van de stroom gehaald en ik had weer ontvangst. Er klopt iets niet met dit apparaat.

Oplossing heb ik helaas niet.


Bij de Experiabox v10 (zonder a) word de wifi van deze Experiabox uitgezet zodra u de versterkers aansluit. Dat hoort zo. Dus dat het WiFi van de Experiabox "verstoort" word, kan niet kloppen, want het staat uit :wink:


Beste Nick, volgens mij versterkt de wifi-versterker het wifi signaal. Want de wifi-versterker heeft toch een wifi signaal nodig van de router? Anders doet de wifi-versterker toch helemaal niets?

We hebben het over een niet bedrade wifi-versterker.


Beste Nick, volgens mij versterkt de wifi-versterker het wifi signaal. Want de wifi-versterker heeft toch een wifi signaal nodig van de router? Anders doet de wifi-versterker toch helemaal niets?

We hebben het over een niet bedrade wifi-versterker.

Nee. De versterkers zenden gewoon zelf het WiFi netwerk uit. De Experiabox doet niets meer met WiFi, want dat gaat uit.


Wil je onderstaande link activeren Nick83 - info over wifi versterker.

https://www.internetvergelijk.nl/blog/wat-is-een-wifi-versterker/


Een draadloze Wi-Fi versterkers zal nooit meer Mbit/s verzenden dan dat ie ontvangt. Bijvoorbeeld 20Mbt/s zal nooit 100Mbit/s worden.