Skip to main content

Ik heb 3 wifi versterkers toegezonden gekregen en deze heb ik allemaal ingezet. Nu lis het nog steeds billen knijpen zodra ik met MS-teams mijn collega's moeten videoconferencen. Nu kijk ik via de wifi manager en moet ik op 1 zo'n versterker de code scannen waardoor ik hem zou kunnen beheren maar zodra ik deze scan komt er direct het wachtwoord in te staan(beheerwachtwoord) en deze wordt niet geaccepteerd. Terwijl er duidelijk op de onderzijde van de versterker dit zelfde wachtwoord  staat vermeld, Ik kan dus niet inloggen om  te beheren. Wat moet ik nu doen? Wifi is dus nog steeds niet stabiel genoeg. 

 

Ik neem aan dat ze keurig met een kabel aangesloten zijn aan de experiabox?


Ja klopt met de meegeleverde kabels.


Maar wel verspreid door het hele huis toch? Ik bedoel ze staan toch niet naast elkaar of zo?


Nee ze staan verspreid maar dat heeft toch niets te maken met het feit dat ik niet met dat beheerderswachtwoord kan inloggen ?


Nee ok maar wel voor de werking. 

Standaard is de Experia Wifi te benaderen via 192.168.2.150. Je logt in met admin als gebruikersnaam. Het wachtwoord vind je onderop de Experia Wifi (web password). Lukt dat niet dan zal ze ze alle drie even moeten resetten en dan nog een keer proberen.


Het web password werkt niet. Op het moment dat ik de code scan staat het webpassword al standaard ingevuld. Toen heb ik maar de versterker gereset en weer geprobeerd maar helaas


En heb je al geprobeerd het wachtwoord wat achterop staat in te tikken? Dus effe niks scannen.Â