Nou nou heb ik weer.
Al meer dan een jaar problemen met onze wifi.
2x Monteur geweest vorig jaar , de laatste had een circuit gemaakt met onze v10 modem in de meterkast met daar aan een experia wifi.
Bij de tv een witte wifi punt, in de slaapkamer begaande grond van mijn dochter ook een witte wifi punt, in kantoor ruimte experia wifi punt, in de keuken experia wifi punt en boven ook een experia wifi punt.
Dit zou goed moeten zijn volgens de monteur hij was er best lang mee bezig , reset en nog veel meer.
Maar we hadden enkel wifi bij de tv en verder nergens.
Na meer dan 1 jaar tobben en constant gb verbruik heb ik voor de zoveelste keer contact opgenomen met kpn.
Van kpn medewerkers naar technische dienst en niemand snapte niet waarom hdt niet werkte.
Uiteindelijk kwam er weer een monteur want de technixche fienst vertelde dat er maar 1 wifi punt werkte en dat het in de meter kast fout was aangesloten.
De monteur kwam hij verbond met ons internet/ wifi netwerk en zei hij doet het en kon niets voor ons doen omdat we kpn experia wifi versterkers hebben en die werken niet meer  terwijl hij daarvoor zei alles doet het want de lampjes branden.
Hij trok de voordeur open en stapte naar buiten.
Ik vroeg nog maar U heeft nog niets gedaan U moet toch het modem en de wifi versterkers goed aansluiten, ik moest kpn maar bellen en 8 super wifi kopen.
Â
Nou na weer heel wat telefoontjes konden ze mij helpen door nieuw modem en kpn tv plus kastjes en andere internet snelheid.
Maar dan moest ik wel vdrlengen.
Nou dit uiteindelijk gedaan.
Komt het pakket aan mrt alleen de tv kastjes, geen modem geen extra's en dan ben je klant vanaf 1997 tv, internet, mobiel.
Â
En laten ze je weer zitten.
Â
Wat nu ?
Â
Woon gelijkvloers maar internet doet het alleen bekabeld, wifi alleen bij de tv met witte wifiversterker en heb nu nog steeds oude modem v10 terwijl ik een nieuwe zou krijgen maar wel nieuw tv kastje.
Â
Maar geen nieuw modem,
Geen nieuwe super wifi versterkers
En dus nog steeds geen wifiÂ
Â
Maar zit wel vast aan nieuw contract.
WAARDELOOS VIND IK DIT, zit je uren aan de telefoon voor nog niets
BOOS.
Â