Skip to main content

Vanaf deze ochtend werkt onze wifi niet meer. Alle stappen die KPN steeds aanraad op alle klantenservice pagina's al doorlopen (uit en aan, resetten, etc.) maar geen geluk. 

Nu probeer ik al een paar uur de klantenservice te bereiken (0800-0403) maar iedere keer als ze me doorverbinden met een werknemer word de verbinding verbroken.. 

Ik zou dat graag voor morgen verholpen hebben (want thuiswerken).. iemand een idee?

Werkt bekabeld internet nog wel? Tv?

0800 0403 is de zakelijke helpdesk van KPN en u bent hier nu op het particuliere forum van KPN.


Excuus, ik heb ook 0800-0402 gebeld, zelfde probleem, wel krijg ik steeds de vraag of ik mijn nood bundel wil opwaarderen (al sinds februari hebben we die niet meer). 

Ook kabel werkt niet, en tv hebben wij via de wifi (ITV app). 


Welke Experiabox heeft u? KPN Box? Wat doen de lampjes?


Kpn box 12. 

Internet knippert, wifi en power branden gewoon.


Hey @SMusch!Het klinkt alsof je buiten dienst bent. Als bekabeld internet ook niet werkt, dan is er een probleem met de verbinding die binnenkomt (tenzij de box 12 stuk is natuurlijk:sweat_smile: ). 
Ik kon meteen met je meekijken gezien je je gegevens al hebt ingevuld. Ik zie dat je modem offline is en dat er geen verbinding binnenkomt. Kun je de kabel tussen het aansluitpunt en het modem eens controleren? 

Als de kabels gecontroleerd zijn, niet beschadigt ogen en goed aangesloten zitten, moeten we verder kijken in de verbinding. Heb je het modem al voorzien van een handmatige reset

 

 


Hoi @Lisa. Ik had vanmiddag al gereset, en zojuist ook nog eens online gereset via de link. De kabels lijken mij gewoon goed en te werken. In februari is het allemaal door een monteur aangesloten. Is er wellicht iets buiten de deur bij ons gewijzigd? Vreemd dat het ineens niet meer werkt.