Skip to main content

Heb zelf nu 3 keer contact gehad met kon

Slecht wfi valt steeds weg alles door gemeten  

Nog geen oplossing denk dat het aan box ligt 

Maar ben het zat  wordt steeds  geholpen  

Bellen geeft niks zie wel box in  storing  

Maar dat is fout van kpn  

Los het  op  aub ben het echt zat 

Welke experiabox heb je en werkt het bekabeld wel goed?


Hoi ja alles werkt goed

Valt gewoon steeds weg een v10  al 7 jaar


Wat bedoel je met box in storing? Wat gebeurt er dan?


Staat dat ik hem uit lees kruis door ook als die door een kpn  medewerker  wordt door gemeten  zeggen ze is niks


Voor jaar terug geen problemen valt nu steeds vaker weg


Goedenavond @Motoralex en welkom hier op het forum :)

 

Zuur dat je sinds enige tijd zoveel problemen ervaart met de Wi-Fi en goed dat je dit kenbaar maakt. Ergens snap ik wel dat je denkt dat het probleem in de Experia Box zit maar dat is niet het eerste waar ik aan denk. Problemen met de Wi-Fi worden zelden veroorzaakt door een Experia Box/modem. Mijn eerste advies zou zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager). Wij kunnen je verbinding doormeten tot aan de Experia Box maar kunnen op afstand niet zien hoe het Wi-Fi signaal bij jou thuis functioneert. Daarom hebben we de Wi-Fi Manager ontwikkeld; deze tool kan bij jou op locatie de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren (zoals de Wi-Fi instellen op het kanaal/frequentie die op dat moment het beste is). Mocht dat niet helpen dan zal er een andere oplossing worden aangeboden en vaak is dat in de vorm van KPN Experia Wi-Fi (gratis). Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en in de regel zorgt dit voor de gewenste verbetering. Laat je me weten wat hier uit is gekomen?


Hoi @Motoralex , ik heb niks meer van je vernomen maar heb je nog iets gehad aan de tips uit mijn vorige bericht?


Goedemiddag @Motoralex , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten! Desondanks hoop ik wel dat je iets hebt gehad aan mijn informatie :)


Reageer