Skip to main content

Ook bij mij sinds twee weken steeds gedonder met de Wifi,

 

We moeten (kunnen soms alleen maar) de oude router code gebruiken om überhauot verbinding te maken.

Sinds we glasvezel hadden eerst geen Netflix meer, nieuw router gekregen

 

Voor dat we de nieuwe router kregen hadden we wel met de  twee KPNwifi versterkers erbij tot 30/40 meter diep in de tuin bereik… (geen / haperend Netflix maar wel Wifi)

 

Maar nu dan sinds twee weken continu geen verbinding, totaal geen wifi meer in de tuin en ook niet in slaapkamer en de Wifi heeft een verlies van bijna 80% aan MB (ook als ik 30 cm van de router sta).

 

En ja ik heb alles opnieuwe opgestart, handleidingen erbij gepakt , etc. Krijg van 08000402 te horen Wifi versterker op je PC aansluiten en nieuwe routercode programeren, werkt ook niet (sluit hem aan op mijn PC maar mijn PC vind / ziet de Wifi versterker niet)

Zou graag een werkende oplossing zien, zoiets als een servicemonteur die gewoon het probleem aan huis even oplost, i.p.v. een wazige doormeting die niet klopt (zij ziet 200mb download ik zie 48 mb doewnload).

 

Met vriendelijke groet,in hoopvolle afwachting…

Wouter

admin: eigen topic aangemaakt en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @WRoozen! Welkom op ons forum. 

Wat balen dat je problemen ervaart met de wifi! Als ik het goed begrijp gaat het vooral over het bereik van de wifi en de snelheid van de wifi. Je hebt al wifi versterkers in gebruik, maar deze worden momenteel niet herkend. Welk merk en type versterker gebruik je precies? En welk type modem heb je thuis staan? Wil je de versterkers eens rechtstreeks met een kabel op het modem aansluiten om te testen of ze dan wel werken? 

We garanderen de wifi binnenshuis tot een snelheid van 20 Mbps. Ook in de slaapkamer. Dat garanderen we met behulp van de Wifi Manager. Heb je die recentelijk nog doorlopen? De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden. Wil je hier laten weten wat de uitkomst is van de tweede test van de Wifi Manager?

Ik hoor het graag van je! 


Reageer