Skip to main content

Kpn heeft een half uurtje geleden onze internetsnelheid aangepast naar dubbel zo snel , alleen nu krijgen we onze WiFi niet meer gevonden. Is het de bedoeling dat wij daar op moeten wachten of moeten we iets resetten? Vriendelijke groet Jeffrey. 

Kpn heeft een half uurtje geleden onze internetsnelheid aangepast naar dubbel zo snel...

Hoe hebben ze dat gedaan? Is daarbij uw Experiabox misschien gereset? Welke heeft u?


Ik heb uitgelegd dat onze internet traag was en dat we die natuurlijk sneller wilden. Die mevr heeft dat via haar computer meteen aangepast. Verder heb ik geen informatie meegekregen wat te doen verder. Ook niet naar gevraagd omdat ik dacht dat het zelf zijn werk zou doen. Wij hebben zo’n klein zwart kastje. Kleiner als de box hiervoor zeg maar. Qua type durf ik het niet te zeggen omdat ik er helemaal niet in thuis ben. Bedankt voor je reactie. 


Heeft u deze: 

 


Hey Nick. Nee sorry ik dacht dat je de box onder de tv bedoelde. Wij hebben een witte modem. De V10


Wat een raar verhaal, "Die mevr heeft dat via haar computer meteen aangepast.".

Ik zou niet weten wat die mevrouw dan zou moeten hebben aanpassen.

Ook ik ben wel heel benieuwd welke Experia Box jullie gebruiken. 

Verder noem je een klein zwart kastje.

Bedoel je dan zo'n zwart kastje?

 


Beste wjb. Onze internetsnelheid was 50 volgens mij en ze heeft hem geüpgraded naar 100. We hadden echt trage internet. Wij hebben een witte experiabox V10. 


Hey Nick. Nee sorry ik dacht dat je de box onder de tv bedoelde.

Dat is de tv ontvanger. Die is niet verantwoordelijk voor wifi. Doet tv het wel goed?

Heeft u ook een pc of laptop die bekabeld is aangesloten op de Experiabox? 


Beste @Jeffke, welkom! Hoe staat het er nu voor? Werkt de wifi al weer? Werkt je internet bekabeld wel? Wil je, mocht je nog hulp willen, je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen graag verder!


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles inmiddels in orde is. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.