Skip to main content

ik heb sinds  14dagen  een nieuwe  aboment  met glas veszel          ik kan  geen live  streamen om ze zegen  dat mijn wachtwoord  niet klop  dan   klop  de coder  niet opmijn moden    en wat zegen   bij knp  we  kunnen helpen we kunnen wel  iemand  en dat kost geld  nu  zit  gewoon   met internet kabel in mijn laptop  ander  zaul  ik geen internet hebben  kpn  lost  dit  op  aub   gr  bert  lether  arnhem

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Goedemorgen @Bert Rotterdam Lether en welkom hier op ons forum!

Als ik het goed begrijp, probeer je verbinding te maken met de wifi maar lukt dit op de een of andere manier niet, vat ik het zo goed samen? En op dit moment heb je de laptop met kabel aangesloten zodat je alsnog toegang hebt tot het internet? De snelste manier om je hiermee verder te helpen is door even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 080 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 

Neem voor de zekerheid ook ons topic over de Box 12 op onze kennisbank eens door. Hier wordt ook uitgelegd hoe je verbinding maakt met het draadloze netwerk van de Box 12. 


Hij hééft al gebeld.....