Skip to main content

Geen wifi op 2e en 3e gsm. Op 1e gsm wel.

Hoe moeten we dit zien, krijg je de wifi niet gevonden om hem in te stellen op die 2 GSM’s of is die nog niet ingesteld zodat ze verbinding maken zodra je binnen bereik komt?


Is het nog gelukt @Maurice M? Zo niet, dan hoor ik graag van je wat er precies aan de hand is! 


Hoi, de wifi wordt niet gevonden om hem in te stellen op die 2 GSM’s. Ook als ik handmatig de SSID netwerknaam opgeef niet. Als ik ergens anders (bij familie) probeer lukt het wel gewoon. De Nintendo Switch maakt zonder problemen verbinding. En als ik een 2e Nintendo Switch verbinding laat maken vind die hem wel gewoon. Dus enerzijds ligt het aan de GSM's en anderzijds doen die het gewoon elders…..Alvast bedankt voor het meedenken.


Interessante bevindingen @Maurice M. Om welke toestellen gaat het? En weet je ook met welke frequentie je de toestellen laat verbinden? Misschien dat je 'de andere’ frequentie eens kunt proberen. Heb je verder toevallig ook nog WiFi versterkers in huis waar je wel mee kunt verbinden? En welk modem heb je? 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Als ik nog wel iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag! 


Reageer