Skip to main content

Hi, 

De snelheid van ons internet varieerde nogal eens, maar verder weinig problemen. 
Na kapotte powerline adapter 1,5 week geleden overgegaan van Experiabox V9 naar de V12 (SGEJ10000528) en 2 super WiFi punten. Ook snelheid abonnement verhoogd naar 1 GB 
Leek goed te gaan, tot vandaag: Mijn werk laptop kreeg opeens in de loop van de dag nog wel verbinding met de Wifi, maar had dan geen internet verbinding. Op hotspot via telefoon deed hij het wel. 
Op een gegeven moment ook op andere apparaten geen WiFi meer. Router en wifiputen opnieuw gestart. Alles deed het weer, behalve op de laptop. 
Wifi op de router staat uit overigens. 
Op telefoons en MacBook doet de WiFi het nu het ene moment snel en het andere moment valt hij weg. (Wel verbonden, geen internet). Even later doet hij het weer. Lampjes branden netjes groen… 

Nu laptop bedraad verbonden, dat werkt. Maar moet daarvoor in een rare hoek van het huis werken. Geen permanente oplossing. Wat kan ik eraan doen?

Aanvullend: 

Ping 8.8.8.8 geeft op laptop ‘generaal failure’ 

Cash flushen heeft niet geholpen. 

Ik heb geen admin rechten. 


 

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat na het verplaatsen van de SuperWifi's. 


Ik ben erg benieuwd hoe het gaat na het verplaatsen van de SuperWifi's. 

Hallo Bart, 

Gisteren verplaatst, maar daarna ook gelijk gaan slapen en vandaag niet thuis. Tot nu toe lijkt het goed te gaan, maar weet het dus niet zeker! 
 

Groetjes

Yone 


Hou het even een paar dagen in de gaten. Ik hoor het graag.