Skip to main content

Eergisteren ging onze Experiabox v10 kapot. Na contact met de klantenservice hebben we nu een nieuwe v10. Deze doet het prima, echter hebben we altijd een kpn WiF versterker gehad, en deze doet het nu niet met het nieuwe netwerk. Hij is bedraad aangesloten. Ik heb het geprobeerd te resetten en ik heb het opnieuw opgestart. Niets helpt….

ter informatie staat het modem in de meterkast op de begane grond. De WiFi versterker staat op de eerste verdieping. Bij het vorige modem (toen deze nog goed werkte) deed de versterker het perfect. Hij heeft twee blauwe lampjes aan die altijd volledig branden. Dit geeft aan dat hij met kabel verbonden is, waardoor hij hoort te werken. Heeft iemand tips? 

Welke versterker gaat het om? Deze?

 


Welke versterker gaat het om? Deze?

 

Ja klopt inderdaad.


Als je een apparaat bekabeld op de versterker aansluit, heeft die dan internet? 


Als je een apparaat bekabeld op de versterker aansluit, heeft die dan internet? 

Ik heb het net geprobeerd met mijn laptop. Het werkt prima met ethernet.


@ThomasEnDeRest Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het aansluiten op de nieuwe Experiabox niet lukt. Had je onze pagina over wifi versterkers al gevonden? 

Hier vind je stappenplannen voor het aansluiten, vaak helpt het om helemaal terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en dan opnieuw te configureren. 

Kun je laten weten of het zo is gelukt?Â