Skip to main content

Begin december de wifimanager uitgevoerd. Slechte wife en er zouden wifiversterkers opgestuurd worden. Nooit een bericht gehad dat ze klaar lagen bij het postkantoor. Dus ook nooit ontvangen. Bij toeval gebeld door een medewerkster vd kpn, maar het systeem lag eruit en ik zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd. Ikzelf gebeld en uiteindelijk.moest ik 16,- !!!! Betalen omdat het gesprek buiten de bundel.viel. schandalig! Uiteindelijk klachten met wifi en tv (start automatisch opnieuw op.tijdens kijken) nog niet opgelost.

Hey @Dus1976! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je bericht. Is het met de laatste collega wel gelukt om de wifi te verbeteren? Eventueel d.m.v. wifi versterkers? €16,00 voor het gesprek, dat is wel bijzonder. Heb je wel met 0800-0402 gebeld (gratis)?

Kun je iets meer vertellen over de tv situatie?
Welke ontvanger heb je, hoe is deze aangesloten op het modem, heb je de ontvanger al voorzien van een reset of frisse start


Ja zowel de.frisse start als de wifimanager. Aan het eind de gratis wifi-versterkers besteld. 4 december verzendbevestiginf gekregen maar nooit een ophaalbevestiging van het postkantoor. De laatste collega zou terugbellen na een storing in jullie systeem maar dat is nooit gebeurd.


Dan is er iets mis gegaan. Heb je de Wifimanager nogmaals doorlopen, of niet? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 


Dag Lisa, ik heb alles ingevuld!


Dankjewel! Ik haal het volgende uit de Wifi Manager: 

De klant heeft op 04-12-2020 11:04:41 de Wifi Manager op kpn.com doorlopen. Dit is te lang geleden om de gegevens nog te gebruiken voor de vervolganalyse. Desgewenst kan de klant opnieuw de Wifi Manager gebruiken.

Kun je de Wifi Manager nog eens uitvoeren? Dan zie ik de snelheden terug en kan ik kijken wat de beste oplossing is voor de snelheden die je meet.  Heb een mail gestuurd met een link naar de Wifi Manager. 

Laat maar weten als je dit gedaan hebt. 


Gedaan! Uiteindelijk gratis versterkers aangeklikt, maar geen mail.in de mailbox (ook niet in de spam)


Ik zie het inderdaad. Wat stom. Gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Ik heb ze handmatig naar je toegestuurd. Ik heb de details over de verzending in een privébericht naar je toegestuurd. Uiteraard ontvang je een mail waarin die informatie ook staat :innocent:

 


Top dank je wel!