Skip to main content

Hallo,

Ik probeer onze tweede computer op wifi aan te sluiten maar het wachtwoord dat op de experia V10 staat wordt niet herkend. De eerste computer werkt er zonder problemen op maar bij de tweede lukt het alleen om via een kabel contact met internet te maken. Beide computers zijn even oud en draaien op Windows 10.

Na contact met de kpnchat heb ik de experia gereset maar dat hielp niet, vervolgens ingelogd op de experia en het wachtwoord veranderd maar nog steeds snapt de tweede computer niets van het wachtwoord. Zodra de kabel er in gestoken wordt is er probleemloos contact. Heb nog een keer de chat geprobeerd maar degene die mijn chat aannam verbrak de verbinding nog voor ik mijn vraag gesteld had. Daarna had ik 8 wachtenden voor me. Nou kpn….ik heb meer te doen op een avond dan op jullie wachten.

Wie is er zo vriendelijk om mij uitleggen hoe dat zit met dat wachtwoord?

Mvg,

Paul

Hoi @P Bllrd, welkom hier. Excuses voor de wat late reactie. vervelend dat je de tweede computer niet via wifi verbonden krijgt. Gebruik je misschien ook wifi versterkers? Ik raad je aan om je thuisnetwerk opnieuw in te stellen. Dit kan gemakkelijk met de KPN thuis app. Laat je even weten of het gelukt is?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!