Skip to main content

Probeer op 30-06-2020 het abonnement te wijzigen niet op de site, niet op de app en niet op de KPN algemeen 0800 0402 nummer wat een drama.

Wat is dat toch als je minder wil gaan betalen dat lijkt het ineens op geen manier te lukken.

 

Rob 

Hoi @Rosco2020, Welkom terug op ons Forum! Bedankt voor je vraag. Chill dat je minder kan gaan betalen voor je pakket door dit te wijzigen. 
De klantenservice is gewoon te bereiken als het goed is. Dit geldt eveneens voor de MijnKPN of onze LifeChat? Kun je specifieker uitleggen waar je tegenaan loopt als je ons probeert te bellen of een wijziging wilt doorvoeren via de MijnKPN. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien?


Ik krijg niemand te pakken Lisa van alles geprobeerd, ik zie het morgen wel weer.

Technische problemen via web en app, 2 x met telefoon ca, 12 minuten aan de lijn gezeten daar kreeg ik een antwoordapparaat. dus zeg jij het maar ingesproken en niet teruggebeld.

Ik ga niet me tijd verdoen om moeilijk te doen, maar het werkte gewoon niet dus het klopt niet wat je zegt. 


@Rosco2020 Jammer om te horen dat het niet lukte. Is het inmiddels wel gelukt? Kan ik je anders ergens mee helpen? Laat het dan vooral weten


Hoi @Rosco2020 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je je vraag inmiddels via een ander kanaal van ons hebt gesteld. Als dit niet zo is en je zit nog met ‘iets’(?), laat het vooral weten. Ik zoek het graag met je uit.:blush:


Hoi Lisa klopt de volgende dag stond er een mail in mijn inbox met de aanpassing. 

Vermoedelijk was de server overbelast en zijn de aanpassingen later verwerkt.  
 

Dus opgelost. 
 

 


@Rosco2020 Oh joh! Goed om te weten, bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het is opgelost en nog een fijne zondag:hugging:


Reageer