Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ontvang net bevestiging van een contractwijziging n.a.v. telefonisch gesprek met uw klantenservice, maar ik begrijp iets niet:

 

Tijdens het telefoongesprek werd er vertelt dat wij op dit moment voor ons ‘oude’ pakket € 71,11 betalen, excl.  verbruikskosten telefoon.

Daarbij zou het nieuwe husselpakket € 71,99 per maand kosten; € 0,80 per maand meer.

 

Nu krijg ik deze bevestiging en dan zie ik dat er wordt gesproken van:

  1. Kosten per maand € 76,99         Dat is € 5 meer dan mij net telefonisch is verteld
  2. Er is niet bij gezegd dat dit maar voor 12 maanden geldt; na 12 maanden vervalt blijkbaar de kosten van het pluspakket…….dus over een jaar wordt het pakket nog eens € 6,99 per maand duurder!???

Dus over een jaar zitten wij dan weer op ruim € 83 per maand……….dan zijn wij toch niet voordeliger uit?

Ik snap niet dat de informatie die mij telefonisch net is verteld niet kloppen met wat ik nu lees in de bevestiging; kunt u mij helpen??

 

Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groet,

Monica Polman.

Hoi @Mona70

Bedankt voor je reactie, niet fijn als er onduidelijkheid is over een bevestiging en zaken anders lijken dan besproken. Als ik het goed zie, heb je hier intussen al over gechat met een collega van mij, en heeft mijn collega het één en ander toegelicht. Mochten er na de chat nog vragen of onduidelijkheden zijn, geef het dan gerust aan. :slight_smile:


Hoi Heine,

dat klopt…...ik heb contact gehad en het is mij uitgelegd.

Bedankt voor jouw reactie.


Top, bedankt voor je bevestiging! :slight_smile:


Reageer