Skip to main content

Hallo, ik lees dat er weer series uit het pluspakket verdwijnen, maar ook dat er met het aanbieden van hussel verschillende tarieven ontstaan voor abonneehouders. De zoveelste miskleun van KPN in het grote geweld van streamingdiensten.

het aanbod in het pluspakket is al buitengewoon mager te noemen in vergelijk met de directe concurrenten en KPN wil maar niet beseffen dat het juist moet voldoen aan de wensen van de klant.

in plaats van vol in te zetten op het verbeteren van aanbod doet KPN mijns inziens precies het tegenovergestelde.

geen goede en vooral wat nieuwere series die de klanten aanspreken maar veelal heel oude troep en programma’s die al meermaals op tv zijn herhaald en nog steeds worden herhaald.

Zet al die oude troep op een aparte lijst en dan zie je duidelijk dat er maar bizar weinig overblijft dat de moeite waard is, terwijl er. Ik de concurrent beter aanbod mogelijk is. Hoe kan dit KPN ons abonnerend is met 63,50 per maand echt niet misselijk te noemen. Daarnaast 3 mobiele abonnementen waardoor het pluspakket zonder die extra 9,99 mag worden gekeken, wat ik tot 4 maanden terug dus bovenop die 63,50 betaalde, dus 73,50.

 

graag zou ik willen weten wat nu feitelijk de plannen zijn voor ons fors betalende klanten en wat wij nog meer voor afbraak van het aanbod kunnen verwachten.

 

daarnaast zou ik opteren om Disney+ maar eens gratis aan te bieden als tegenprestatie voor het inpikken van spotify uit mijn pakket.

ook het aanbieden van VTM-go is wellicht voor de Nederlandse kijkers een opsteker, daar zijn meerdere goede series/films welke Nederlands zijn ondertiteld.

ik hoop van harte dat KPN zich beter gaat profileren in de huidige markt en zal inzetten op het verbeteren van aanbod voor zijn abonnees want zoals het nu gaat worden de concurrenten wel heel erg aantrekkelijk gemaakt door kpn zelf.

graag uw reactie

Welkom terug op ons Forum @Zilverdraad. 
Uit je verhaal kan ik opmaken dat je niet tevreden bent met ons zender aanbod in het bijzonder betreft de content van ons Pluspakket. Je vraag of wij een feitelijke planning kunnen geven over het terugnemen van inhoud op ons televisie aanbod en zenderpakket kan ik niet naar wens beantwoorden. Wij zijn helaas afhankelijk zijn van partijen die onderhandelen met content-aanbieders. Zij zullen lopende onderhandelingen nooit prijsgeven alvorens het zwart-op-wit staat. 
Het zou inderdaad mooi zijn als we content als Disney+ gratis zouden aanbieden. Helaas doen we dit niet.


@Zilverdraad  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer