Skip to main content

Mij is vorig jaar 30 november abonnement beloofd. En  later op 30 april en het is er nog steeds niet. De sprieten liggen nog voor de deur. Maar ik heb wel een internet abo afgesloten van 1G in oktober vorig jaar met opzegservice bij Ziggo.

Nu wil ik  eigenlijk dit abonnement niet meer. Ik wil wel bij KPN blijven als ze uiteindelijk die sprieten voor de deur aangesloten zijn maar ondertussen zijn er veel aantrekkelijkere aanbiedingen  voor dit abonnement. O.a. via internetten.nl. Dat scheelt zo’n 100 euro voor het eerste jaar. En ik heb al extra kosten moeten maken omdat KPN 30 november aansluiting beloofde dus ik had o.a. al mijn combiabonnement mobiel van Vodafone opgezegd en daarvoor naar een andere provider gegaan.

Nu betaal ik meer dan verwacht en mis mijn extra zenders.

Ik hoop dat iemand mijn order kan cancellen, dan kan ik daarna via internetten.nl gaan bestellen. En dan maar hopen dat die kabeltjes snel aangesloten worden, want bijna het hele VVE pand heeft al maanden glasvezel.

Volgens KPN moet ik dergelijke vragen op forum zetten. Maar na paar dagen nog geen reactie is wel erg vervelend.


Hoi @Marcedwin . Welkom op het forum.

Er is bij KPN maar één afdeling die abonnementen kan annuleren/opzeggen. Deze collega's kun je het beste bereiken via 0800 0402 en dan ‘opzeggen’ inspreken.

 


Hoi @Marcedwin . Welkom op het forum.

Er is bij KPN maar één afdeling die abonnementen kan annuleren/opzeggen. Deze collega's kun je het beste bereiken via 0800 0402 en dan ‘opzeggen’ inspreken.

 

Ga ik maandag proberen. Dank je.