Skip to main content

Ik ben nog maar net bij KPN en ben heel tevreden over de producten, ik ben aan huis gebonden, lig 20 uur per dag aan de zuurstof en ben dus afhankelijk van sociale media, TV enz.

Het 06-nummer van KPN heb ik direct toegevoegd aan de andere (nutteloze) nummers, KPN is totaal, maar dan ook totaal onbereikbaar en ik heb geen fut om nog te proberen met dit bedrijf in contact te komen.

Dus op deze manier dan maar: ik heb vanavond mijn internet van 100 naar 200 aangevraagd…...Krijg nu een e-mail met een afspraak voor een monteur en wil van deze toestand afzien ! Gewoon 100 houden dus !

In die paar uurtjes per dag kan ik zèlf alles prima regelen, ik heb een bedrijf in de ICT gehad en heb het daarmee goed gedaan: OMDAT ik communicatie altijd zéér belangrijk vond.

Hopelijk kan ik KPN via dit platform laten weten dat ik mijn aanvraag voor sneller (200) internet hierbij cancel en bij het oude blijf, dank,

René.

(PS, tip: zet meer mensen in voor de klantenservice, met alleen goede producten bieden, ga je op Facebook of Google lijken).

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @René Prins 
Ik begrijp je siuatie en dat lijkt me erg lastig voor je.
Maar op deze manier kun je die afspraak niet cancelen, want men weet zo niet wie René Prins is.

Maar als je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, zet wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Nog beter is om even te bellen met het gratis nummer 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00


Gedaan, maar het bellen met KPN heb ik opgegeven.


Dan kan je op een moderator wachten.

Je kan echter ook op facebook met KPN chatten, je krijgt dan binnen een uur reactie.In de tussentijd kan je wat anders doen, en als ze gereageerd hebben krijg je een piepje op je tel(tenminste als je facebook messenger hebt geinstalleerd).

Zet als je je eerste bericht verstuurd wel je postcode en huisnr er bij, dan kunnen ze sneller aan de slag.


Dankjewel, ik ga het afwachten, inderdaad tussenddo heb ik andere dingen te doen ! Im leven blijven bijvoorbeeld 😂


Wat heftig René.Ik wens je veel sterke toe.En ik weet niet wat je hebt, maar ik hoop dat je er ooit vanaf komt.


Vervelend dat je 0800-0402 niet goed te pakken krijgt.

Ik denk dat je nu koper hebt. Als je van 100 naar 200 gaat is vrijwel altijd een monteur nodig om de benodigde pairbonding aansluiting te realiseren.

Tenzij je veel grote bestanden download heb je ook ruim voldoende aan 100 Mb/s. Meer snelheid komt voornamelijk meer gebruikers tegelijk ten goede.

TV kijken via KPN

Via online: 5 Mb/s per stream
Via ontvanger: SD 3,2 Mb/s; HD 5 Mb/s; indien glasvezel HDglas 12,5 Mb/s. Radio zender max 380 Kb/s.


Ik blijf nu met koper op de 100 en ga het glasvezel afwachten 👍


Haha, prima. Zelf heb ik ook met glasvezel mijn 50 Mb/s abonnement aangehouden. Waarmee ik dus 70 down/70 up krijg. Meer dan genoeg met maximaal 2 tv’s tegelijk en 1 laptop en 1 smartphone hier.

Zelfs als er 4 tv streams lopen ( 1 x tv-ontvanger, 2 x tv via de smart-tv app + 1 x via mobiele app of laptop) gaat het nog uitermate vloeibaar.

Moet ik wel even bij aantekenen dat die ene tv ontvanger geen gebruik maakt van het abo gedeelte van de bandbreedte hier.

Ik had een koperleiding met capaciteit 111 Mb/s. Abo 50 Mb/s en kreeg 70. De ene tv ontvanger gebruikt dan het bovenliggende deel van 43 Mb/s voor maximale streams van 5 Mb/s…..  (111 - 70).

Nu heeft die ene ontvanger de beschikking over 930 Mb/s. Voor maximaal 12,5 Mb/s. Amen en ahum. 

*Via koper is HD 5 Mb/s; via glasvezel krijg je de eerste 10 kanalen in 12,5 Mb/s.


De glasvezelaansluiting gaat hier in ons dorpje Wassenaar nog eventjes duren beste Peter, maar ik zie er naar uit, dat is trouwens ook de reden dat ik naar kpn ben gegaan.

Het oranje kabeltje steekt hier bij mijn voordeur wel al uit de grond 👍


En als KPN nu nog niets van dit onderwerp heeft begrepen dan neem  ik het komende product gewoon niet aan, reetour afzender, net als bij hun e-mails 😂


Helaas lag ik aan de zuurstof en heeft mijn dochter het pakket aangenomen, dat ik al een week heb geprobeerd te annuleren. Zelf had ik het uiteraard retour afzender gestuurd !

Het zal hier nog lang ongeopend in de gang blijven liggen, een afspraak voor een monteur maak ik niet en ik zie wel wat dit onbereikbare bedrijf doet, betalingen hiervoor boek ik per direct terug.

Ik begin onderhand toch een beetje spijt te krijgen voor kpn, ik heb 4 uur per dag een ‘normaal’ leven en omdat het wel duidelijk is dat er NIEMAND van kpn op dit platform aanwezig is, zou ik één van die 4 uurtjes willen aanbieden aan kpn om mij in te zetten om in elk geval IETS van een klantenservice te kunnen aanbieden. Maar dit aanbod is uiteraard óók weer tegen dovemansoren.

Communicatie en een goede klantenservice zijn cruciaal voor een bedrijf en NÓG belangrijker voor haar KLANTEN, weet ik uit ervaring (25 jaar een eigen ICT-bedrijf gehad), en een ‘communicatie-bedrijf’ als kpn zou toch íets moeten veranderen !

 


@René Prins het is ook hier heel erg druk. De wachttijd is opgelopen tot vier dagen. De telefonische klantenservice is inderdaad moeilijker bereikbaar.  De krapte op de arbeidsmarkt speelt ook hier een rol.


Ik weet niet of jij bij kpn hoort, maar dat is overal het probleem.

Oplossing, laat ze mij een mailtje stueren en ik ga helpen !


Hallo @René Prins , @Joep1965 is een forumlid, net als jij en ik.

 


Begrijp ik, maar wij als leden van KPN kunnen hier lullen als Brugman als dat onbereikbare bedrijf niets verandert 😢


Hoi @René Prins .  Ik ben vandaag aan je vraag toegekomen en heb die openstaande order laten annuleren.

Gevolg is dat je gewoon op je huidige abonnement blijft. 

Welk modem gebruik je nu, trouwens? 


Trieste kpn,

ik wil een duo prepaid simkaart bij jullie bestellen via mijn nieuwe (en waarschijnlijk snel afgelopen) abonnement.

het onbereibare kpn en de nutteloze App en internet pagina helpen mij niet verder.

ik ben chronisch ziek en niet telefonisch bereikbaar en ben niet in staat naar een winkel te gaan.

komt er nog enige hulp van kpn, sms, e-mail ?

het contract afsluiten was 2 minuten werk, nu heb ik vragen en problemen,: WÁÁR is kpn ?

 


Hallo @René Prins  @Erwin_ heeft je een vraag gesteld waar je nog geen antwoord op hebt gegeven, KPN is dus wel met jouw case bezig, maar dan moet je wel even reageren op vragen binnen dit topic.

Succes.

 

 


het contract afsluiten was 2 minuten werk, nu heb ik vragen en problemen,: WÁÁR is kpn ?

Kijk even boven jouw laatste reply.  


Sorry, geen tijd/energie/fut meer om op dit forum te blijven, mijn dag bestaat uit 5 uur aan de zuurstofmachine, 1 uur mijn dieren verzorgen en eten, enz, vier keer per dag.

dank voor alles 😂😂😂


Een nieuw probleem, t-mobile heeft nu óók mijn mobiele abonnement beëndigd en ik zit (aan huis gebonden) nu zonder mobiel.

Is het mogelijk om vandaag nog over te stappen naar KPN met nummerbehoud 0628080384 ?

Graag met spoed, want ik moet regelmatig artsen of ambulance bellen en ben nu helemaal onbereikbaar.

Dank alvast !


Volgende probleem/vraag:

Hoe lang duurt het bij dit (.) bedrijf om een vast telefoonnummer (wat ik al 20+ jaar heb) te activeren ?

Het is al een aantal dagen geleden met succes aangevraagd.


Volgende probleem/vraag:

Hoe lang duurt het bij dit (.) bedrijf om een vast telefoonnummer (wat ik al 20+ jaar heb) te activeren ?

Het is al een aantal dagen geleden met succes aangevraagd.

Ik zie de order staan.  Het nummer moet geporteerd worden.  Ik heb een ticket namens jou aangemaakt om dit proces te bewaken en hopelijke te versnellen.

Mocht het woensdag nog niet werken, laat het mij hier even weten. 


Perfect Erwin, dankjewel hiervoor 👍


Het is nu drie maanden geleden en ik heb met heel veel geduld kpn geprobeerd, maar ik wil weg bij dit vreselijke bedrijf.

Slechte Wifi, slechte mobiele App, Slechte TV-gids en uiteraard de misselijkmakende onbereikbaarheid.

Omdat zij dus niet leveren wat zij beloven, kan ik mijn contract (eigenlijk tot oktober ‘23) per direct ontbinden.

iemand ?