Skip to main content

Ik ben nog maar net bij KPN en ben heel tevreden over de producten, ik ben aan huis gebonden, lig 20 uur per dag aan de zuurstof en ben dus afhankelijk van sociale media, TV enz.

Het 06-nummer van KPN heb ik direct toegevoegd aan de andere (nutteloze) nummers, KPN is totaal, maar dan ook totaal onbereikbaar en ik heb geen fut om nog te proberen met dit bedrijf in contact te komen.

Dus op deze manier dan maar: ik heb vanavond mijn internet van 100 naar 200 aangevraagd…...Krijg nu een e-mail met een afspraak voor een monteur en wil van deze toestand afzien ! Gewoon 100 houden dus !

In die paar uurtjes per dag kan ik zèlf alles prima regelen, ik heb een bedrijf in de ICT gehad en heb het daarmee goed gedaan: OMDAT ik communicatie altijd zéér belangrijk vond.

Hopelijk kan ik KPN via dit platform laten weten dat ik mijn aanvraag voor sneller (200) internet hierbij cancel en bij het oude blijf, dank,

René.

(PS, tip: zet meer mensen in voor de klantenservice, met alleen goede producten bieden, ga je op Facebook of Google lijken).

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit gebeurt een keer of vijf per avond op mijn tablet, ook mag ik 1 of meerdere malen per dag opnieuw inloggen.


Hallo @René Prins opzeggen over overstappen kan, maar je moet dan de nog niet-verstreken termijnen van je abo in 1 keer afrekenen plus eventuele opzegkosten, te bepalen door KPN.

 


@René Prins Ik zit hier om technische problemen samen op te lossen.  Opzeggen kan via 0800 0402.

Wil je dat ik je hierbij probeer te helpen? (qua het proberen op te lossen bedoel ik )