Skip to main content

hoi! ik ben Lucas en ik stream op twitch inmiddels heb ik al een best wel mooie setup weten te maken met donaties maar ik wil een stream room gaan maken op zonder. maar dit kost best veel geld zouden jullie hierbij willen sponsoren? ik heb zelf al 1GB wifi bij jullie dus het zou me een eer zijn om jullie logo op mijn stream te zetten!

 

Admin: gegevens verwijderd in verband met huisregels

Bedankt voor het verwijden van mijn twitch hoe moet ik anders laten zien waar jullie je sponsor geld aan uitgeven?


Hoi @LucasNijssen_official 

Ze zouden kunnen zoeken op je naam.
Voor de mensen die echt geïnteresseerd zijn is dat een kleine moeite.
Toch ? 

 Je hebt deze pagina bezocht op 28-11-21.
En ik ben niet eens geïnteresseerd.:grin:


Ja maar ik zou gesponsord willen worden door kpn zelf en dan verwijderen ze het wel zelf maar reageren niet


Ja maar ik zou gesponsord willen worden door kpn zelf en dan verwijderen ze het wel zelf maar reageren niet

dat doen andere mensen dan die reageren


Oke


Ja maar ik zou gesponsord willen worden door kpn zelf en dan verwijderen ze het wel zelf maar reageren niet

Of dit even lezen.


Ik wil natuurlijk niet vervelend zijn,maar echt een goed doel is dit natuurlijk ook niet.Als het een sponsoring voor kanker of een andere erge ziekte zijn zouden ze misschien wel mee willen doen.


Kpn sponsort Kpn legend of gaming kanaal zoek maar op log waar bekende YouTube en twitch mensen aan mee doen. Maar zakelijk gezien is totaal niet aantrekkelijk je moet echt veel kijkers hebben je praat over meer dan duizend. Je wil setup upgraden of room KPN next level game room kijk dit sponsoren al je kan wel ideeën op doen. 1 gig WiFi is 1 gig data thuis heb je onbeperkt internet via glasvezel of koper dus streamen kan. Alleen logo plaatsen is totaal niet rendabel


Ik ben totaal niet van gamen(vgm bijna elk forumlid) en vind het geen goede investering.Waarom kpn dat doet is me een raadsel...


Extra glasvezel klanten betere snellere verbinding vooral betere ping hoe lager hoe beter. Bij glasvezel is zeer laag en stabiel